Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, ik heb het een keer zitten bekijken maar het is niet echt allemaal te onthouden ;) Wat een lijst zeg! Erg veel combinaties, wat dit spel natuurlijk zo goed maakt. Zou leuk zijn als er een soort 'training ground' was om die attacks te testen op onnozele en slappe tegenstanders, zodat je goed kunt zien welke echt handig is om te gebruiken. Tipje voor NG2?

Reply 1000 van deze thread, keep it going :D

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mara waar is hij nu al te koop?

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aah, ik ga meteen weer spelen.. Jezus wat is dit spel verslavend :cool:

Maare Nimrod, hoelang heb je dit spel al? Want je hebt tot nu toe alles al gedaan waarmee mensen hier mee bezig zijn :)

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    GCshop kan hem nu leveren in Nederland, maar dan moet je wel even wachten op de levertijd. Hij is wel al leverbaar, dus daar hoef je niet meer op te wachten.

5. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een super BRUUT spel. Wel lastig soms, maar ja, dat maakt het een nog leuker spel. Ik ben nu bij die gap met die nunchuka's. Ik heb het spel nu een dag, besteld bij gc shop. :D :D :D

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit spel is echt te vet! Ik ben nu in chapter 4, maar kan iemand mij vertellen waar de savepoints zitten?

EDIT: Het is het level in die stad.

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  7. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben geluk, wij moeten hier nog wachten tot vrijdag

8. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
  9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in Chapter 2 en ik moet die gast op dat paard verslaan. Ik heb één potion. ik heb al geprobeerd die casting-gasten te verslaan maar die blijven maar terugkomen. Kan iemand mij tips geven hoe ik hem versla?

Ik heb al geprobeerd steeds weg te duiken en af te weren, dan aanvallen. Ik heb al geprobeerd al mijn pijlen raak te schieten op hem en daarna proberen hem te killen maar dit alles zonder succes.

Ik heb Murai op normal verslagen en toen ben ik op hard gaan spelen. is veel leuker want het is moeilijker *) alleen hang je langer op bepaalde plekjes.

Alvast bedankt...

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk krijg je een nieuwe move waarmee je je zwaard op nekhoogte kunt slaan wat resulteert in DECAPUTATION! 8)

11. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit vast bij chapter 1 ik heb net men game gesaved en ik ken nergens naar toe de deuren onder in de berg zijn dicht en daar waar je moet saven is de deur dicht :confused: wat moet ik doen :confused:

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel al die magic gastjes eerst gekilled 8) Het zijn er een stuk of 10-15. Maar elk gastje geeft je gelijk weer health (zo'n blauw bolletje). En die baas heb ik verslagen met die Inferno. En gewoon hakken en wegduiken en dan weer hakken enz.

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan mensen niet onthoofden, maar het schijnt dat je de mutants/monsters wel kan onthoofden. Zo ver ben ik nog niet namelijk.

14. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk? THX man. Dat betekent dat ik die ventjes gewoon even slacht en dan rustig verder kan gaan met die andere gast!

Thx ChickStalker :p *) _O_

15. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel roelt! Hebben jullie enig idee wanneer het Master tournament naar Nederland komt ?

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Rond de E3 dacht ik zo

17. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n Wooden Sword gekocht en ik zie dat een Wooden Sword veel meer levels heeft. Misschien dat je daarin beter kunt worden dan het Dragon Sword.

18. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Als je je wooden sword helemaal upgrade, dan wordt het een soort warhammer, ( zeer sterk. en zeeer effecient tegen de eindbasen)

19. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt zelfs veel beter als een Warhammer hoor, een volledig geupgraded houten zwaard is het tweede krachtigste wapen in het spel ...

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat document is hoogstwaarschijnlijk gebaseerd op de NTSC uitgave van NG.
    Kan iemand bevestigen dat je in de PAL editie geen mensen kunt onthoofden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina