Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha.. Tsjah, het gaat hier wel om onze eer weetje.. Wij hebben namelijk nog nooit met een clanmatch verloren... Ik hoop ook dat Tempie zich hier een keer laat zien, daag hem graag uit, hij heeft namelijk veels te veel punten van me afgesnoept:)...

2. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je maakt jezelf nou echt SUPER belachelijk :D
    Maar we stoppen nu met dit gedoe! Chickstalker en ik weten de waarheid, en daar gaat het om, wij weten dus nu dat jullie niet tegen jullie verlies kunnen.

L2B

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jullie zijn echt zielig.... Maar doe wat je niet laten kan, wij hebben iniedergeval nooit verloren van jullie, maar ik snap dat jullie jaloers op ons zijn.. |:-

4. draga a.K.A

draga a.K.A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo tigerstyle nl heb ik weleens tegen gespeeld ik heb je zelf in me friendlist staan

5. Lionhard

Lionhard Guest

keej tijd dat ik me er weer is mee ga bemoeien...

Ik ken chickstalker een beetje, ik vin hem nie aardig ofzo, maar ik weet wel dat hij niet zomaar over zoiets liegt.
    En door AL die mensen die zo over jou hebben gepraat is het miss wel eens tijd om bij jezelf te raden te gaan dat je iets fout doet. en als je dan tot de conclusie bent gekomen dat je wete wat je fout deed hoef je dat niet eens hier te melden, dat komt vanzelf wel weer goed dan.

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Lionhard, misschien kom ik voor jou als buitenstander zo over, maar vraag maar aan mensen die mij beter kennen dat het nergens op slaat.. De meeste dingen die over mij gezegd zijn komt door mijn uberactieve tegenstrijd tegen alle andere die WEL cheaten en leaven.. ik zou zeggen, kijk naar het (geclosde) SC : PT lamersthread.. Men zegt dat ik een leaver ben of cheater.. wat dus de grootste onzin is die er maar bestaat.. Ik ben juist het type die me daar ENORM aan ergerd.. Als je me beter zou kenne zou je wel anders over me denken, maar goed.. Het is niet onlogisch zo over mij te denken na al die akkefietjes.. maar vraag het Sora maar, die verder een goede naam heeft, wij hebben het 1e potje gewonnen, 2e potje disconnecte Sora.. en daarna wouden wij een nieuwe afspraak maken, waar trouwens niks meer van is gekomen door connectieproblemen(zij kunnen niet bij mij joinen, ik niet bij hun, heeeel vreemd :confused:)

en Lionhard, misschien liegt hij niet zo zeer, maar is het meer een misverstand, maarmijn gevoel bij chickstalker is niet je van het (bij l2b trouwens wel).. maargoed, LET IT REST :)

7. Flupke

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de mensen komen er vanzelf wel achter...
    Bij deze is iedereen gewaarschuwd die ooit tegen hun willen spelen.
    L2B

Sluit deze aub

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen,

Laten we het gezellig houden ;) Waar gaat dit over eigenlijk? Kan jij wel tegen je verlies tigerstyle? We hebben echt min. 1 keer van je gewonnen. Maar laten we het gewoon vergeten kan je je ook nergens druk over maken. :p
    En Lionhard: Ik lieg nooit. :)

Zijn er nog mensen die ons uitdagen? Level 4-5?

Mvg,

Xatos

9. Flupke

Leuk Bevonden:
    0
    100% eens met Xatos.

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    waarom zou deze gesloten moeten worden? dit is gewoon een duel afspreek thread hoor..

11. Flupke

Leuk Bevonden:
    0
    ...waar verder een ''ruzie'' wordt uitgevochten

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    met nadruk op deze uitspraak:,,Maar laten we het gewoon vergeten kan je je ook nergens druk over maken. :p

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    idd :D.. ehj maar, goed, bygons be bygons.. Maar dan moeten jullie niet zeggen dat het een vergeten zaak is maar ons dan nog wel proberen af te schilderen als een of andere, niet goed tegen ons verlies kunnende (en misschien kan ik dat ook wel niet) achterbakse leugenaars.. want dat zijn we nou eenmaal niet.. Mensen die ons uitdagen zullen daar wel achterkomen, als ze van ons winnen tenminste :p

14. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ik ga splintercell pandora tommorow mischien deze maand nog halen

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    goed zo

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben trots op je

maar moet je dat niet in een ander topic zeggen dan een duel topic?

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

You're on. Waar je maar wilt. Dit weekend. 15 mei.
    Ik en darkpunker nl tegen jullie. 4 potjes. Jullie kiezen een level als spy en mc.
    En wij kiezen een level als spy en mc.

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    en wij?? :)

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En hoe laat dan, sorry ben ik vergeten te zeggen in mijn post. Na 6 uur. Half 7.
    Invite mij. Als darkpunker niet kan komen speel ik met nascmi.

20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    rond 8uur is tot nu toe altijd gelukt, ik host wel (goede up en down, chello plus)

wat is je TAG?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina