Het is echt iets speciaals met Halo. Het gemak, de wapens, de maps. Ik speel best vaak LAN's maar het is toch altijd halo wat er gespeeld wordt...
en die zijn dan ook zoooo gezelli hè rutger, vooral als iemand je uitgeleende halo als onderzetter gebruikt !
Naar aanleiding van de post van Rigest: Heb vandaag ff geprobeerd me met de top te meten. Via bungie.net kom je op hbo en daar gaat een wedstrijd over het volgende: Wie speelt een level (voor elk level appart een prijs) het snelst op legendary uit? Ik kan niet opnemen maar ik heb met me vrienden toch ff meegedaan, dus post hier je snelste (hopelijk houd iedereen 't eerlijk) Pilar of Autumn: 17 min Halo: 29 min The Maw: 14 min Ik heb The Pilar of Autumn in 10.58 uitgespeeld ( op Legandary )
halo is de neppste spel van xbox man ik haat xbox behalve de spellen fable en sudeki dat soort spelle zijn gewoon pracht spellen
bij halo schiete je aleen maar daar leer je niets van maar bij sudeki en fable das heel eits anders en beter en leuker
Dat noemen ze nou een schiet spel. Maar als je je ogen open had gedaan kon je ook zien dat je kon vliegen rijden enzo. En het is een erg goed verhaal en vind ik nog beter dan sudeki en fable.
Van spellen hoef ik niks te leren, ik hoef er alleen maar plezier in te hebben. En check jij nooit je spelling ofzo
Als jij je had verdiept in het verhaal en ook de boeken had gelezen was je erachter gekomen dat Halo zeer diepgaand is....
Draga, het is schoot je alleen maar, leer eerst Nederlands voordat je dergelijke wanposts plaatst. Halo's verhaal is in mijn ogen erg goed, althans voor een shooter.
Ik ga natuurlijk niet een game als Halo kopen om er wat van te leren. Ik koop games om er plezier mee te hebben. (en dat heb ik met Halo )
ik vind het verhaal niet geweldig (ik kon het niet goed volgen, ik miste de subtitles). Maar multiplayer (rockets) is geweldig!
Lol, beetje oneerlijke competitie aangezien er o HBO ook NTSC spelers komen he. Als je je wilt meten met de top zou ik dat via XBConnect proberen.
heej, ik heb sinds kort ook Halo van een neefje geleend (weet het ben laat ), maar ik ben dus nog maar net begonnen als n00b uiteraard. Maar ik kom al direct niet verder in het 1e level, ik ben dan al volgens mij een tijdje op weg, ga door een deur (grote) daar is ook weer een hele ruimte achter (met grunts en ander gespuis dat je moet afknallen), maar op een gegeven moment gaat die deur dus dicht achter me. Ik snap nu niet waar ik dan heen moet, er is wel zo'n donkere gang daar, maar die loopt dood. Kan iemand mij a.u.b. helpen, hartelijk dank . /Edit ben er al een lange tijd uit .