1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb van die singelplayer genoten (ook al was ie zo kort) Maar toen ik live kreeg wist ik niet beter ! Als je en Splintercell fan bent is dit cccker een aanrader !
     
  2. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat er mis is maar ik kan ook de game niet saven. Hij slaat niks op en ik moet steeds die eerste level opnieuw beginnen. Is dit normaal? Als ik bij checkpoints kom dan geeft hij wel aan dat hij bezig is met saven maar vervolgens kan ik er geen gebruik van maken!
     
  3. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind, ik begrijp dat je in de eerste level niet kunt saven.
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dinand: Eerst staat er wel een paar keer saven maar dan slaat hij niet op. Pas als je een schermpje krijgt van wil je een checkpoint saven.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Screens van het volgende deel, SPlintercell 3. Het is dan wel de van de pc verise, maar een xbox versie zal ongetwijfeld komen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    kruisjes :confused:

    kijk anders hier
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook gelezen ja, goed nieuws _O_
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Beetje snel na deeltje 2.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Deel 3 is al sinds deel 1 in ontwikkeling volgens mij, alleen was pandora tomorrow een soort van tussenstapje.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoiets dacht ik ook, want toen in dat filmpje gister zag dacht ik van "dat hadden ze ook wel eerder kunnen maken ipv. pandora tomorrow". En toen dacht ik zo van, het zal in PT wel gewoon gaan om de online functie, want ik vind het bijna hetzelfde spel aleen dan een ander verhaal. Maar wel coowl !

    Keep it going Ubi ! _O_
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op de officiele website staat ook een stuk over deel 3 Kijk Hier voor het stukkie !

    Hier een klein stukje ervan ....

    Gameplay features:

    Deadly agility: Incredibly complete and fluid variety of moves including athletic and stealth moves, as well as stealth kills
    As good as real: Never-before-seen graphics technology offers the best visuals ever to appear on any platform. Advanced physics engine allows rag doll physics, particle effects and perfect interaction with the environment
    Real weapons of tomorrow: The most complete arsenal of weapons and gadgets, from the combat knife to experimental prototype combat systems
    Amazing replayability: Totally open level design with multipaths and optional secondary objectives
    Ultimate challenge: Intelligent all-new A.I. with personal attributes, natural behavior where non-playable-characters are aware of their environment and remember past events
    Co-op stealth: Play multiplayer with a friend and coordinate your infiltration in an all new multiplayer challenge
    Thrilling Scenario: Gut-wrenching in-game sequences. Gripping plot with multiple twists and turns.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  11. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de single player uitgespeeld.
    Jammer !!!
    Vond het kort maar wel intenser dan deel I.
    Sommige momenten waren erg spannend.

    Kom maar op met deel 3 !!!
     
  12. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan goedkoop (en wel legaal ja) aan SC pt komen, maar ik heb deel 1 vrijwel nooit gedaan. Dat wil zeggen ik ken het verhaal niet. Mis ik dan veel in SC pt ? Net als bijv. bij metal gear solid 1 en 2, daar had de verhaal lijn nog best veel met elkaar te maken. Op zich bevalt het spel me al wel (ben nu nog in het eerste level net voorbij de eerste vijand :p )
    Misschien kan iemand me zeggen wat ik nog moet weten voor ik deel 2 koop
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Alleen dat Sam Fisher een super geheime agent is. Is niet echt een verhaal.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, het is niet zo dat de verhalen op elkaar lopen zeg maar. Ze hebben allebei een apart verhaal.
     
  15. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb laatst SC PT gekocht en er staat achter op het doosje : 1-4 players. en er staat ook apart tot 4 players met system link... dus ik vroeg me af of iemand weet hoe via split screen tegen elkaar kan spelen?

    alvast bedankt
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee kan je niet via splitscreen je kan wel via 2 xbox 1 tegen 1 doen en met 4 xboxen 2 vs 2. Je kan dus alleen met system link dit doen.
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest

    laat maar
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2004
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En tog vond ik het verhaal uit deel 1 beter dan Pandora Tomorrow ..... :{
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje ik hoor vaak wat over een optic cable wat is dit en hoe kan je het gebruiken.
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een dunne kabel eraan met een camera erin. Hiermee kan je onder deuren doorgluren. :) Je kan het gebruiken door naar je inventory te gaan en dan het te selecteren. En dan volgens mij op R trigger drukken.
     

Deel Deze Pagina