Aangezien in mijn woonplaats lokaal geen Netwerkaart te kopen is in de winkels, vraag ik aan mijn medeforumers waar ik het best een netwerkaart online kan kopen.(Voor xbox connect) Voornaamste is vertrouwelijk,ten 2de kwaliteit en ten derde natuurlijk de prijs. Help me out? Bedankt alvast,
ik weet niet precies waar je hem moet kopen maar ik weet wel dat je niet meer dan 10-15 euro moet betalen voor een netwerkkaart anders wordt je opgelicht.
Hangt ervan af wat je ermee wilt gaan doen. Realtek kaartjes kosten zoveel ja en die zijn ook goed genoeg voor xbconnect. Maar als je een echte netwerkkaart wilt (3com ofzo) dan kom je toch aan et dokken en dan vooral als je 1 gigabit wilt dan kom je rond een prijs van 60 euro. Maar een realtek kaartje van 10 euro is goed genoeg voor de topic starter. Je vraagt om een site maar als je ff googled heb je er zo een op kijk eens op www.tweakers.net en dan pricewatch.
je doet net alof je een auto gaat kopen ofzo... tis maar een netwerk kaart hoor... ga gewoon bij de dichts bijzijnde computer/multimedia zaak en koop er daar een
Ja bedankt, maar ik vroeg om een site omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, weet dus ook niet welke goed vertrouwelijk is enzovoort.Al zullen ze niet iemand vlug in de zak zetten voor 15 euro
mijne (Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC 100mb) heb ik voor 9 euro gekocht bij een lokale computer shop
fijn hoor sokkebokje, maar hij heeft geen lokale computerboer die het verkoopt www.informatique.nl is een goede site, heeft een vriend goede ervaringen mee edit: www.aa24.nl verkoopt ze ook had hier mijn videokaart gekocht en is 2 keer kapot gegaan. allebei succesvol gerepareerd. ook zeer betrouwbaar dus
andere winkels zijn: www.norrod.nl www.alternate.nl www.funprice.nl mijn voorkeur: een netwerkkaart van 3com. op www.marktplaats.nl kun je ze vaak voor een leuke prijs kopen.
Verzendkosten... Je hoeft niet ervoor op internet te zoeken. In veel winkels hebben ze zo'n kaartje. Op internet ben je vast duurder uit ivm verzendkosten.
Ik weet niet wat er nou zo moeilijk is aan een post lezen, maar er staat toch redelijk duidelijk hij geen lokale compu shop heeft en dat hij daarom gewoon een betrouwbare site wil. Ik kan bovenstaande trouwens bevestigen, wat Alternate en Norrod betreft, beide goede shops met een nette service, althans bij mij .