[Irritant] onverwijderbare Searchbalk onder adresbalk

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 9 mei 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    HELP A.U.B.
    Ik wordt echt he-le-maal gek van die 'databeepfind' searchbalk onder mijn internetadresbalk!!
    Ik hem telkens verwijderen, komt hij toch weer terug(op de pagina zelf). Bij software heb ik hem opgezocht en dacht ik hem te hebben gevonden, ik dat bestandje erafgooien, loopt de compjoe vast!! Elke keer is dat zo!
    Echt weet iemand hoe ik dit kan oplossen!? Ik wordt helemaal psycho hiervan.

2. gerjan

gerjan Guest

Duidelijk geval van adware... download ad-aware, of spybot search & destroy.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, anders ff op google zoeken en de naam v.h. programma invullen, misschien komt er dan een un-install progje uit :)

4. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

niets is onverwijderbaar

5. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    blauwe searchbalk? heb ik ook vaker gehad. ik weet hoe je het kan verhelpen. ga naar hun site (www.lop.com kon dacht ik ook) en ga onderaan de pagina naar help. Run het programmatje dat staat onder "How do I uninstall one of your software products?" en die onder "How can I remove the accessories toolbar?". Meestal is het dan verholpen... Veel succes iig:)

Ad-aware werkt trouwens niet!

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, heb 'm ook eens gehad en Ad-Aware en Spybot hielpen idd niet..

7. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt dacht ik bij msnplus of msn zelf. Heb je een van de twee onlangs geinstalleerd misschien?

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inderdaad 3 dagen geleden msn+ geïnstalleerd, en geprobeerd om handwriting te installeren maar dat lukte mij niet :mad:.

Ik zal kijken of het lukt...

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Probeer het volgende eens (het zal wel te erg voor de hand liggen maar tog.)

op de internet explorer > ga naar beeld > werkbalken > en dan die irritante searchbar verwijderen. (uitvinken of hoe dat dan ook heet)

of gewoon bij software in het configuratiescherm.

Ik heb regelmatig een searchbar en die kan ik hoe dan ook altijd wel verijderen.

Je kan ook nog ff de naam van die searchbar intypen bij zoeken, en dan verwijderen

SUCCES !

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  10. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    dat werkt waarschijnlijk niet. als je deze werkbalk wegvinkt komt ie zo weer terug. hij heeft ook altijd een andere naam. uit het register verwijderen heeft ook geen zin want dan blijft ie gewoon, maar dan heeft ie geen naam meer:confused:.

en ik weet niet of gewoon zoeken werkt. volgens mij heeft ie zich goed verstopt.

11. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan msn plus zonder sponser installeren dan heb je dat niet (als het zon blauwe searchbalk is)

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Alles opgelost, geen balk te bekennen meer.

Nu moet ik nog Handwriting :mad:

13. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    voor de handwriting plugin moet je eerst setup 1 draaien dan setup. maar das kinderspel...

14. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen doen als je XP hebt he.. maar dat weet je denk k wel.. anders flipt je msn nl..

Overkomt dit je toch, dan moet je in je programfiles\msnplusmapjuh\plugins alles weghalen..

15. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    hoe heb je het dan gedaan want bij mij blijft hij maar staan.

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

Naar de site die HUUB gaf, iets van lop.com(kijk in posts hierboven) en naar HELP(onderaan pagina) en dan 'how do i delete one of your software products?'

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de weg....handwriting is nog steeds niet gelukt!? :eek:

18. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    dat had ik al geprobeert maar dat doet et niet.

> dan staat dat programmatje op mijn computer, klik ik het aan gebeurt er niks, :eek: dus hij is nog steeds niet weg

P.S. ik heb alles al geprobeert wat hier boven staat

Deel Deze Pagina