Dead man's hand @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door enzowpablo, 10 mei 2004.

1. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik zit er aan te denken om Dead man's hand (live) te kopen. Voor de singleplayer maar vooral voor de Online multiplayer. Mijn vraag is dan ook hoe is deze game online? wat voor speltypes heb je ect.

ik zoek namelijk een ander spel wat vette Deathmatch actie bied! Na bijna 60 uur online in XIII :cool:

oja heb je deze game en wil je hem kwijt? Ik heb unreal2 er voor over :)

mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzl _O_

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Probeer het eens op het subforum Xbazar...!

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de modes kent van unrel championschip. Maar daar mee kun je het vergelijken maar dan in een western jasje. Ook heb je mutator. Zoals instant gib voor de fan er leuk. Ik speel hem met veel plezier.

4. Deumer

Deumer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel je kan gewoon deathmatch en teamdeathmatch en dan nog twee variantjes die ik nooit gespeelt heb aangezien die nooit gespeelt word en ik heb hem alweer omgeruild voor Links 2004 aan gezien de aandere spelmodus ook niet gespeelt werd., Oftewel heel Dead Man's Hand werd niet online gespeelt en de offline modus is ook geen zak aan dus ik zou hem zeker niet kopen. Zonde van je geld.

5. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die game best lachen, alleen jammer dat er niet zo heel veel mensen zijn die het spelen.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    erg stom spel ( ik zou wachten tot die game van Rockstar ) en voor multyplayer Unreal Tournament kiezen

7. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3x niks dus.

Deel Deze Pagina