Het is idd een uitbreiding net als Ghost Recon: Island Thunder en komt waarschijnlijk ook voor 30 euro in de winkel te liggen!
Zeker wel gaan kopen voor die leuke prijs Een must have als je van dit soort games houdt. Je kan ze zowat blind kopen. Waren alle games maar die prijs.
lekker zinnige post hoor ik weet niet of ik hem ga halen, rs6 vond ik niet super, maar 30 euro vind ik wel super! zit er dan weer een co-op in of is dit niet bekend?
ja ik krijg binnenkort ook live (had ik niet toen ik RS3 nog in bezit had) en hoewel ie in singleplay ook erg leuk was, mis je het multiplay gedeelte toch wel.....je hebt trouwens toch niet RS3 nodig om Black Arrow te kunnen spelen he ?? Grtz, Martin
ga ik ook zeker kopen hoop dat het in wat grotere locaties afspeeld en dat je meer vrijheid krijgt ..ook op live.
Hé Rutger ........ waneer komt ie uit .... Ze moeten voordat dit uitkomt eens een weapenpack op de content zetten !
Hij komt ergens in Augustus uit. Met nieuwe multiplayer-modes waaronder Capture The Flag en Capture The Point.