[halo] legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door robintje, 29 mrt 2004.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik own warthog rijden..

vind verder pistol, AR, needler en plasma dng het prettigst.
    Ben nu bezig om alles op normal, heroic en legendary uit te spelen.
    Vind het alleen soms beetje te lang duren die levels, want je moet echt helemaal uitspelen voordat ie bewaart..

2. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind een ar persoonlijk niet zo een goed wapen .Maar eens je de besturing van een warthog doorhebt is het echt het makkelijkste wat er is .Het makkelijkst is gewoon naar het tekentje dat er boven staat te kijken en niet naar het voertuig zelf

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Die slippende warthog is juist een handig wapen want je kunt op diverse levels van het slippen gebruik maken om er een zooitje covenants mee te verpletteren. (Vooral die rotkrengen met die schilden wil ik graag met een warthog te lijf gaan).

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Gisteren met een shotgun twee elites tegelijkertijd omgelegd. Shotguns roelen :). Ik voelde me heer en meester van het slagveld (totdat die banshee me aanreed/vloog :'-()Shotgun is lekker lomp, pistool blijft voor het subtiele werk geweldig en het plasma pistol is wegens zijn 'locking'systeem geweldig

5. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het plasma pistol is ook handig om elites te slayen .Je kunt 1 overcharged shot gebruiken om hun shields af te krijgen en dan zijn ze heel snel dood

6. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat doe ik ook altijd met de Warthog! Ik rij er alles mee dood vooral die met de Plasma kanons en de Jachals, de elites zijn wat moeilijker omdat die altijd weten weg te duiken.... Maar ik durf wel zeggen dat ik een Master Skill heb ik Halo :cool: Je mag dat zeggen van je zelf als je hem helemaal alleen op Legendary hebt uitgespeeld. De moeilijkste Stage vond ik "The Two Betrayls".

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    In PLayer vs Monster(PVM) mischien maar Player vs PLayer(PvP) loopt dat helemaal anders, ik heb vrienden die hetzelfde als jou gedan hebben maar in multiplaer nog dik verliezen met 50-0.Skillz is algemeen en niet alleen Single player ;)

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yep. Ik heb 'm al enkele malen op Legendary gespeeld, maar in multiplayer mode zuig ik als een rape aap. Dat is duidelijk niet voor mij weggelegd.

*speelt Halo altijd single player of coop.

9. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben een echt multiplayer maar dan wel op de Pc... Unreal Tournament en Quake. Ik ben er best wel goed in, Natuurlijk zijn er daar wel mensen bij die om het zo op zijn Star wars te zeggen, echt Jedi Masters zijn. _O_

10. Casperge

Casperge Guest

gewoon een plasma shot tegen het hoofd en een melee(?) attack erachteraan.Werkt

11. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    snipe em naar de covenant hemel of schiet em overhoop met een pistol van een afstand...om proffesioneel te spelen

12. PilaDude

PilaDude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De elites probeer ik altijd als eerste te pakken, de rest is toch veel minder gevaarlijk. Meestal eerst met de plasma rifle of met de needler zijn schild om zeep helpen, daarna headshot met pistool of maaien met de assault rifle.

Favo weapons: shotgun, pistol, sniper. Zolang er maar ouderwetse kogels inzitten. :cool:

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gooi meestal een tank boven op ze. :cool:

Deel Deze Pagina