Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    keep the subject on halo 2 please :)

2. draga a.K.A

draga a.K.A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo1 gespeeld en halo2 gaat asl halo1 worden alleen beter en meer functies
    dus ik weet waar ik over praat

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah.. zo ken ik er meer ja draga A.K.A. ... Sorry, maar ik kan me niet aan de veronderstelling onttrekken dat jij nu echt aan monsterposten bent, of zeg maar gewoon spammen, door bij elke thread een of ander klein zinnetje met 0,0 toevoegingswaarde neer te posten.. :eek: Houd daar alsjeblieft even mee op, of ik laat een van de mods je schaduwen :+

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nou jongens, meneer weet waar hij over praat ;) Halo 2 moét dus wel goed worden, dat kan niet anders!

[ontopic] Halo 2 Updates zijn altijd wel leuk om te lezen, hoewel ze niet erg veel nieuws brengen en vooral aan het 'teasen' zijn. Ze vertellen meestal dat er weer een verandering is geweest en dat het echt super is en ze niet kunnen wachten tot Halo 2 uit is en het ongelooflijk is en ze het wel willen laten zien maar dat kan niet en het is gewoon ongelooflijk en het is gewoon ongeloo.... enz. Toch lees ik ze allemaal wel, je moet toch iets te doen hebben! Betere artikels zijn bijvoorbeeld van OXM waar gewoon échte informatie in staat. Ik wist trouwens niet dat Halo 1 ook updates had, hoewel dat wel een game was die ook nogal vaak was uitgesteld (én van console veranderd). Kan echt niet wachten tot de E3, dan krijgen we de échte updates te zien...

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Halo1 van console verandert? Vertel...!

6. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    was eerst wel bedoeld voor pc, maar dat noem ik geen echte console, voor de rest toch nergens voor bedoeld, ofwel?

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, het was voor de pc bedoeld maar ja, anders moet je weer helemaal zeggen tussen haakjes: (én van de originele bestemming pc naar de Xbox veranderd). Is te lang hè ;)

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben hartstikke blij met die updates, ik kijk er elke zaterdag naar uit
    alleen wel 1 minpuntje als ik ze lees, dan smacht ik zo om halo 2 te spelen8)

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik kijk ook erg uit naar wat voor moois de e3 ons gaat brengen omtrent halo 2, een filmpje van een multyplayer level hoop ik.
    dan krijg je in ieder geval een goed beeld van wat er allemaal verandert en mogelijk is.

ik heb trouwens nog niet vaak meegemaakt dat zoveel mensen uitkijken naar een game

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik GOK persoonlijk op 64pods waar 2levels gespeelt worden, die voorafgegaan word door een of andere intro a la vorig jaar. (werd daar toen live (niet xboxlive, maar live) gespeeld dus)

en @ Gaizka.. We hebben het hier wel over Halo 2 he *) _O_

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  11. box_thijs

box_thijs Guest

thnx ;-) Ja misschien een beetje raare vragen maar die wereldwijde release lijkt mij wel fijn. Dan moet je teminsten niet de hele tijd wachten.

12. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt overal tegelijk uit...
    en wat bedoel je met dat downen???

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  13. box_thijs

box_thijs Guest

nee maar ik bedoelde dat er vast wel lui zijn die dat hebben en dat die luitjes dan pics en shit erop kunnen zetten, maar even ontopic. weet iemand hoeland het duurt voordat de eerste 'lan-party's' komen en of ze er komen? Ik bedoel dan gewoon 1 of 2 dagen de hele tijd halo II. Ik dacht misschien komen die er wel omdat het waarschijdelijk zo'n goed spel word.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    BEn daar maar zeker van, maar wanneer die nou komen? dat moet je zelf maar uitzoeken.. Ik verwacht eerlijk gezegd op de release al tig van lans.. Maar je bent wel een beetje vaag:)

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Eerst was Halo volges mij voor de mac bedoelt, maar kan me vergissen. En waarom w88 op lans, geef ze gewoon zelf thuis :) er komen 12 vrienden bij mij lannen zodra Halo 2 uit is

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, Bungie was een Mac developer en Halo zou het parade paardje worden.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan niet wachten op die nieuwe covenant.
    ik verwacht een soort van lord of the rings cave troll.
    zou wel koel zijn. nog een paar dagen volhouden.

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Vanavond is de Microsoft pers-conferentie. Als 't goed is word daar de trailer/demo als eerst gedraait (als die er is).

Volgens mij ging het vorig jaar iig wel zo. Hopelijk smokkeld iemand een camera naarbinnen, hehe.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    die hoeven volgens mij niet zozeer gesmokkeld te worden, maar we zullen er genoeg te zien van krijgen, het gaat ze tenslotte ook om om ons te bereiken:)

20. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Vanavond nog, screenshots (ja, meervoud) en nieuwe informatie!

Klik. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina