heeey mensen ik heb nu flight simulator 2004 maar als ik ga spelen gaat mijn vliegtuig alleen maar naar linksen dit icht niet aan mijn joystick want die heb ik er later pas opgezet en hij doet het nog steeds weet iemand wat ik hier tegen kan doen ? alvast bedankt
bij spel opties kan je toch alleen iets met je joy stick regelen ? ik kan inieder geval hercaliberen niet vinden
dan doe je start, instellingen, configuratiescherm , spelbesturingen, en dan geavanceerd en dan lukt et je verder wel volg de instructies dan maar
nee heb windows ME wat nog vager is op de grond heb ik een afweiking naar links maar als ik eenmaal in de lucht ben dan doet ie het wel
Misschien harde wind? Maargoed, probeer eerst te kijken in je FS 2004 instellingen, misschien staat daar iets, anders ff stuurprogramma's voor je joystick downen, kan ook helpen.
jaah maar daar kan het niet aan liggen want ik begon te spelen en toen merkte ik dat ik een draaimolen wanneby was dus zette ik mijn joystick er maar op om te kijken of het weg was maar in de lucht doet ie het wel en op de grond ben ik een draai molen oftewel hij draait rondjes
Is een afwijking in het spel zelf waardoor alles op de grond slecht bestuurbaar is, ik had het ook met FS2002. Of iets dat verdacht veel erop leek. Het was gewoon een kwestie van iets uitzetten in de settings, als ik het me goed herinner, maar helaas weet ik niet uit m'n hoofd welke dat was.