Hey, ik d8 tís wel leuk wat de xbw mensen voor beste tijden hebben. En de plek die daarbij hoort op xbox live. Ik heb geen xbox live maar als je wel heb. post t erbij En als je wil, welke auto je het mee heb gereden. Laat ik de eerste 2 geven, 41: 94 op norisring (TT) 1:15:43 op Zandvoort (TT)
Misschien is het ook handig om erbij te zetten met welke auto je deze tijden gereden hebt... edit/ mijn beste tijd is 42: 19 op de norisring met een TT
Het eerste wat mij al opvalt is dat dit hoogst waarschijnlijk on overzichtelijk gaat worden, als je voorbeeld neemt aan de pgr2 tijden thread wordt dit vast ook een toppertje!
Kunnen we er niet een challenge van maken, net als bij PGR en PGR2...? Voor degenen die toch willen pronken met hun tijden, maar dat niet op Xbox L!VE kunnen omdat ze dat niet hebben! Lijkt mij een goed idee! Edit: Wekelijks een top 5 van snelste rondentijden waarbij vantevoren wordt vastgesteld met welke auto er wordt geraced en op welk parcours dat plaats zal vinden! Edit2: Kan deze thread niet omgedoopt worden door een moderator als officiele DTM2 challenge?
zoiets is er al op een andere site. namelijk hier. alleen zijn er nog wat meer mensen nodig die mee willen doen /Mod Aub niet je eigen site gaan promoten - Cole Trickle
Maar wel een goed idee Heb het spel zelf niet, misschien dat je een voorbeeld aan de PGR2 tijden thread kan nemen. Altijd leuk om elkaars tijden te kunnen checken, vooral zonder Live!
de tijden van DTM2 worden bij time trial toch niet op L!VE gezet? volgens mij niet... dus dit is de enige manier om een beetje te kunnen zien hoe snel je bent....