[E3 2004]Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 10 mei 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2

Vorig jaar was Halo 2 het oogpareltje van de hele Xbox-stand naar mijn mening. Ik ben dan ook bang dat dit niet gaat overtroffen worden, of ze moeten al weer te veel laten zien. Een nieuw level zou vet zijn maar niet overtreffend aan het vorige gameplay-filmpje. Als Halo 2 er speelbaar is dan vind ik dat ze te veel laten zien en ons hier te jaloers maken. Maar binnen enkele dagen zullen we zien hoe microsoft/bungie ons gaat verrassen.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    "Oogappeltje".

Ik hoop dat wat ze laten zien snel na E3 officieel releasen in hoge resolutie. :)

Als er een filmpje van Halo 2 is zoals vorig jaar, zal hij vast wel (net als vorig jaar?) bij de pers conferentie van Microsoft te zien zijn, toch?

/edit, die vanavond plaatsvind.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    d8 zelfs gehoord te hebben dat er een speelbare demo van halo 2 zal zijn..

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd wat er in dat nieuwe trailertje te zien is en een speelbare demo zou helemaal koeliejoelie zijn.

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen, als er speelbare demo is dan zouw dat dan willen zeggen dat ze in een ver stadium zijn?

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vorig jaar vond ik Halo 2 zeker niet het oogappeltje van de Xbox stand, ok het was 1 van de betere, maar zeker niet de beste in mijn ogen dan.. Ik verwacht er deze E3 minder van, dan vorig jaar.. Zeker omdat de game eind dit jaar al uitkomt, ik denk dus eerder dat ze mayb wat ingame materiaal laten zien, en wat meer info over Halo 2 op Live..

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk ben ik niet van mening dat Bungie vorig jaar te veel had laten zien, eerlijk gezegd kan ik daaraan toevoegen dat ik het hele afgelopen jaar (dus vanaf na de E3 '03 ) bijna niets nieuws gehoord heb (meestal alleen bevestigingen van vermoedens) ook het aantal screens was erg klein. Tot slot hoop ik deze E3 te horen dat Halo 2 met 32 spelers gespeelt kan worden.
    (hopenlijk gaan we dan eindelijk servers van Mircosoft zelf zien, want daar hoorde ik van voordat Live er was en sindsdien heb ik er weinig van vernomen)

8. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik was vorig jaar erg blij met dat filmpje daardoor kregen "we" veel zin in HALO2 en zo houden ze de mensen ook enthousiast. Hoop dat er nu mee gespeeld mag worden zodat we alvast wat horen van hoe het aanvoelt enzo altijd leuk om ff te horen:) en ik wil info over HALO 2 LIVE! dat is zeer belangrijk:)

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Srry voor deze domme post :{ volgende keer eerst sticky leze :+

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die video van vorig jaar werd ook al door iemand van Bungie achter de schermen Live gespeelt. Ken je dat korte (komische) filmpje dat er vooraf ging (die niet bij de video zelf zat in de downloads), "no pre-recorded shit".

Ook heeft OXM hem laatst gespeelt en lees je voordurend in de updates dat ze bij Bungie na werk Halo 2 multiplayer spelen.

Dus of hij wel of niet speelbaar is op E3, dat zegt niets over hoe ver ze zijn.

Kort samengevat voor de mensen die het nog niet door hebben: Halo 2 is al speelbaar.

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    op insidegamer staat dat halo2 op 9 november word uitgebracht :) eerder dan ik had verwacht

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn ook een aantal nieuwe screens te vinden en de filmpjes _O_

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  13. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees net op Bungie.net dat er een special edition Halo 2 komt....ik wil hem PRE-ORDEREN...maar waar!!!

14. rel©

rel© BBE

Leuk Bevonden:
    0
  15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
  16. rel©

rel© BBE

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, zie nu dat het al oud nieuws is :9. Was beetje te enthousiast:).

17. Cyberia

Cyberia Guest

Er moet helemaal geen speelbare demo zijn!!

Dat is nep :confused: Je moet gewoon afwachten!!

Bovendien zijn demo's vaak helemaal niet zoals de game in werkelijkheid is! :p

NESS7

18. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook geen speelbare demo, dat verneukt het plezier als je het echte spel krijgt, als die er een komt ga ik hem zeker niet spelen. Dat ze gewoon ff halo 2 zelf piekfijn afmaken, kheb hem hier bij de bart smit gereserveerd, het eerste exemplaar is voor mij.

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    wat vinden jullie van de nieuwe screens? de filmpjes zijn cker vet vet vet

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat nieuwe filmpje.... ik twijfel nu totaal niet meer of Halo 2 gaat slagen. Het is nu een feit :)!!!

Deel Deze Pagina