Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, het is een grote wereld, dus je kan wel terug naar de eerdere levels. Maar dan zijn er alleen vijanden die spawnen.

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    3 dagen achter elkaar gegamed, heb hoofdpijn :)

3. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom hebben ze ook naast aanvallen iets anders bedacht .... namelijk verdedigen .... je moet met die gasten niet alleen NOOIT stilstaan, maar je moet of springen + aanvallen, en anders altijd je defense knop (L) ingedrukt houden, dan kets je die projectielen af .... dat zijn dezelfde sterren die jij zelf ook gooit, maar dan met een klein bommetje eraan (in ieder geval 'explosive' versie's), irritant, maar je kunt de kogels toch ook weren? Deze rakkers dus ook. Na een combo aanval dus altijd meteen blocken.

Mijn enige probleem met deze jongens (ik had in het begin ook grootse moeite, en ze zijn nog steeds niet makkelijk) .... is dat ik op een gegeven moment 'mezelf' kwijt ben en naar een van die ninja's zit te kijken, terwijl ikzelf op mijn lazer krijg. Maar ja, gelukkig droppen ze bijna altijd een blauwe essence :). Ik vind het per level tot nu toe moeilijker worden, iedere keer moet je weer wennen aan vijanden, en daar word je uiteindelijk beter van.

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  4. XForce1

XForce1 Guest

Je kan er gewoon bijkomen. Je moet ff goed kijken waar je aan de overkant weer aan land kan komen. Ik dacht ergens rechts onderin zit er een soort platformpje waar je er weer op kan klimmen. Ik heb dat kistje pas veel later in het spel gepakt. Zover ik weet zit er geen bijzonder wapen ofzo in

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    inderdaad zit een life of the gods in. je kan hem het beste bereiken door over het water heen te renne.

over duie eindbaas van level 6 gebruik nipo op ze poten en anders gewoon je windmill shiruken voor de rest beetje duiken en langs de muren rennen en hij is zo dood.

trouwens mensen een tip. ga af en toe naar han's bar gewoon lekker effe vechten. ga naar binnen weer naar buiten enz. is goed voor je essence ik benzelf in level 8 en heb nu die flawless stok. lijkt wel een cricket ding maar hij is wel relaxt sterk

6. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ah damn .... ik wist wel dat daar iets te vinden was, maar ik wist toen nog niet over dat 'op water lopen' (Yip, te lui om manuals goed door te lezen, kwam er ook pas later achter dat ik de game kon resetten). Ach, too bad, ik speel hem nog wel een keer! Ik zit nu in level 6 .... hmmm, tot nu toe al weer meer savepoints dan in level 5 .... toch vreemd, of ze zitten heel ver van elkaar af, of bovenop elkaar. Zo erg is het (nog) niet, maar het viel me op. Op zich ben ik er wel beter op geworden in level 4, ik heb op dat stuk wel een paar keer heen -en weer gelopen .... daarnaast ging ik bij die black ninja's wel een paar keer goed af .... althans, ik wil de scrolls bewaren voor echt moeilijke bosses (resurrection dingen), dus dan begin ik weer opnieuw.

7. MUSHU

MUSHU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem alllll en hij is BRUUUUUUTTTTTTTT........

8. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik be zo jaloers op je :) .... oh nee .... ik heb hem ook al een paar dagen hehe!

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wat een zinloze posts zeg..

heeft iemand een plaatje van die unlabored flawlessness? ik wil graag zien hoe die eruit ziet, want dat motiveerd mij om hem te maken

10. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die black ninja's kan je het beste defense + Y gebruiken. Verder niet jumpen en gewoon rollen. Je bent zo goed als niet kwetsbaar als je rolt, waar dan ook, tegen wie dan ook.
    Als je even niet aanvalt ALTIJD in defense gaan staan. eitje.

Ik vind het ook wel eens handig om van een afstand de Windmill Shuriken gebruiken en dan met een roll in de aanval te gaan.

11. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet helemaal dacht ik, ze schoppen ook, die kun je die blocken (dan moet je rollen). Maar als je snel beweegt, springt, dan missen ze die explosive shuriken ook.

EDIT: ze schoppen toch niet :).

12. XForce1

XForce1 Guest

Die ninja;s zijn echt wel te doen hoor.
    De eerste keer dat ik ze tegenkwam werd ik ook iedere keer gekilled door ze. Nu nadat ik het uitgespeeld heb en het voor de 2e keer speel zijn ze echt een eitje. Ik zoek ze juist expres op om extra te verdienen

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd die black ninja's zijn echt het probleem niet.. Je moet alleen zorgen dat zodra je 1 keer zo'n gast raakt, dat je dan meteen een combo maakt zo groot dat hij meteen dood is.. Anders wordt het idd al wat lastiger..

Ik zit nu btw in chapter 6 bij die skeletten, maar ik had er naar mijn weten al flink wat gesloopt, en er bleven er maar komen.. Ben er al 2 keer dood gegaan :eek:.. Iemand tips?

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar posts terug staat dat je op ze poten moet mikken, maar hoe mik je dan met een ninpo ?

/edit: Kan je ook die mesjes op je pak gebruiken, zoja, hoedan ?

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  15. XForce1

XForce1 Guest

Die skeletten zijn met een geupgrade zwaard echt een makkie. Gewoon beginnen met een aanval door de lucht waarmee je ze onthoofdt en daarna een beetje taktisch slaan (als ze gaan aanvallen dan zie je dat ruim van te voren aankomen).
    Als je die bijltjes hebt en deze upgrade dan is het helemaal 2 vingers in je neus en slaan. Dit wapen is ideaal om superlange combo's mee te maken

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die mesjes op je pak ook gebruiken ?

17. XForce1

XForce1 Guest

nee, niet dat ik weet

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    die mesjes op je pak zijn gewone kunai's niks speciaals ofzo hoor

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    OK, bedankt. Hoe kan je aimen met een ninpo ?

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ow ok bedankt, mja op het moment heb ik alleen me dragonsword geupgrade (alleen de eerste upgrade dan), dusja.. Maar ik ga weer aan de slag :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina