wat is een fijn en goed stuurwiel voor pc games, stuurtje moet geen nepperig plastic zijn, niet te licht sturen ,force feedback mag niet ontbreken en uiteraard met pedalen, kan ik in blind naar logitech grijpen of zijn er geheime tips ?
de logitec momo is een heel goed stuur. Met een heelijke grip op het stuur zelf en verders alle functie die je wilt en de voet pandalen zijn niet zo klein als bij de meeste stuurtjes
K denk dat je zeker blind naa joytech kan grijpen Zelf heb ik weliswaar voor de groene doos, een Joytech F1 racing wheel en hij bevalt uitstekend! Ga gewoon af op een goede naam en je komt vast niet bedrogen uit!! Sc6!
De Sidewinder (Force Feedback) van Microsoft!! Blaauw heeft die van mij over genomen (zonder ff), maar dit is echt de beste op de markt vind ik!
Ik heb de logitech formula force gp. Het is al weer een wat ouder stuurtje, maar wel erg goed. En ligt in de winkels voor een lage prijs. Dit staat er over op de logitechsite: Pc • Mac • Force Feedback • Gas-/rempedalen • USB Voel alle schokken, botsingen en trillingen met dit force feedback-wiel. Blijf de situatie meester met rubber handgrepen, versnellingsregelaars op het stuur en realistische gas-en rempedalen. De gas- en rempedalen zijn een beetje nepperig. Het stuurtje op zich ziet er goed uit en stuurt echt lekker. De momo heeft een pookje, maar heb ook zonder pookje gezien, maar niet vaak. Het uiterlijk van de momo is echt het mooist. Kijk is op de logitech site. En de microsoft sidewinder is ook erg goed, het is een moeilijke keus en hangt er van af hoeveel geld je uit wil geven. De momo is prijzig en de sidewinder is ook een wat ouder stuur die tegen een lage prijs te koop is.