Xbox doomed net zonals DC?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-Player, 8 aug 2002.

1. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er weer, ik heb laats gelezen in de Gamequest geloof ik dat MS nu 8000 miljoen verlies heeft aan de xbox volgend jaar zou dit dan 1.13 Miljard zijn. de koste om dat ding te maken zijn $325 maar wordt verkocht voor $199 rekne maar uit....

Ligt et nou aan mij of gaat Xbox langzaam aan dood

(al het aan mij ligtNIET ik wil die eikel met ze PS2 laten zien dan Xbox gewoon beter is :p)

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox gaat zeker niet langzaam dood. MS is een grote geldmassa. Ze steken eerst geld in het verkopen van de console, ze maken daar grote verliezen mee door de console zo goedkoop mogelijk aan de man te brengen. Maar dan heb je ook wat. Tegen die tijd kan het geld alleen nog maar binnenstromen, ze verdienen grof geld aan de games. En de xbox gaat echt nog wel een paar jaar mee, met zijn power.

3. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    8000 Miljoen? Dat is 8 Miljard! en volgend jaar 1.13 Miljard dus! Dan gaat het toch uitstekend. Het verlies wordt dus met bijna 7 Miljard teruggebracht in 1 jaar. :+

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    opstart problemen hoeven niet tot een dissaster te leiden, sega gooi alleen telkens te snel het bijltje erbij neer en die komen telkens met te weinig op de markt.

5. Patrol

Patrol Bullets = Enemy + 1

Leuk Bevonden:
    0
    plus, tijdens de levensduur van een console wordt het ontwerp steeds meer vereenvoudigd en de onderdelen goedkoper (vanwege voortgang der techniek). Dus het verlies per console gaat alleen maar afnemen.

MS is here to stay, let maar op!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Xbox doomed net zonals DC?

Hij maakte n typfout :+ Moet 800 miljoen zijn

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    NIntendo maakt ook verlies op hun NGC :+ Sony maakte ook verlies op hun PS2 :+

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik denk niet zoveel.
    Nou denk ik ook niet dat ze DC achterna gaan, die verkocht de boel gewoon te weinig, maakte nog minder reclame dan xbox.

En BTW, in VS draaide de DC PERFECT.

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gamequest, bwahahahaha!

Die PS2 fanboys verzinnen elke keer weer hetzelfde.

Alsjeblieft zeg, ik denk dat het nu wel duidelijk is dat de Xbox een blijvertje is.

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    billie heeft zak geld. en in dat xbox boek stond dat microsoft de xbox heeft gemaakt om de toekomst op console gebied te verzekeren.

dan denk ik niet dat ze er mee stoppe japie

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    xbox verkoopt teminste beter dan dreamcast (niet in japan) maar wel in de rest van de wereld...

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en er komen veel betere games uit voor xbox enzo.

Off-topic: Hoeveel stuks had de N64 eigenlijk verkocht?

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het allebei de kanten nog op kan. Hangt helemaal van het succes van XBox Live af. En van de vasthoudendheid van M$. Als mensen de XBox echt niet willen hebben kun je er geld tegenaan smijten tot je een ons weegt.....

14. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat veel afhangt van xboxLIVE, en daar rekent ook MS op
    ik hoop tenminste dat het een gigantisch succes wordt

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dus spreek jij jezelf tegen : Xbox verkoopt niet denderend in Europa, in Amerika doet die het wel goed.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en we weten waardoor dat komt ....=(

17. Flood

Flood Guest

Kijk microsoft gaat echt niet stoppen ook al maken ze verlies totdat de xbox al weer in de kasten worden gepropt omdat er een xbox 2 is. Het gaat hun erom dat ze de markt laten zien dat zei ook met ps2 en de cube kunnen concureren.

en sega had te weinig geld om met de dc door te zetten...micro heeft zat geld

18. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er aan het eind van het jaar pas gezegd kan worden welke console een flop was of wie er uitgerangeerd wordt. De christmas line-up van de X-Box en de GameCube gaan waarschijnlijk veel klanten van de PS2 afsnoepen. Wie trouwens zegt dat welke console dan ook nu al afgeschreven kan worden moet zich wat meer in de geschiedenis gaan verdiepen. De PS2 had echt niet zo'n goede line-up als de X-Box zo kort na de release, de bal begon pas na Gran Turismo 3 te rollen.

19. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en geld is niet het enigste voordeel van de xbox
    xboxLIVE
    mooiere graphics
    exclusieve topspellen
    ... enz...

20. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat JUIST doordat Xbox zo'n goeie spellen en Xbox Live! krijgt aan t eind van dit jaar, de Xbox niet zo goed verkocht wordt. De mensen wachten denk ik liever even tot de kerst. Wie weet is de Xbox tijdens de kerst wel Tha Bomb!

Deel Deze Pagina