Vaag probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 11 mei 2004.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi, sinds een tijdje heb ik het probleem dat sommige links niet meer werken op m'n pc. Als ik op kladblok druk via bureau acc dan kom ik in 'mijn documenten' en volgens mij is n'n hele kladblok verwijderd. Ook als ik internet explorer opstart krijg ik meteen links een scherm met zoeken. Iets van i-search.com

Echt super irritant. Maar ik kan het ook niet verwijderen via programma's beheren. Weet iemand hoe ik dit weghaal? Of hoe ik kladblok weer kan terugkrijgen, als ik bijvoorbeeld rechtermuisknop bij een site doe en dan bron weergeven doe, dan lukt dat niet omdat ie geen kladblok kan openen. Nog nooit zoiets vaags gehad.

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb je adaware al gedraait?

3. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    en virus scanner kom op zeg hoe moeilijk kan het zijn da kan je zelf tog ook wel bedenken

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Had ongeveer hetzelfde probleem. Ben er nu vanaf door IE Searchbar (die ik nooit had geinstalleerd, maar toch op m'n comp terecht was gekomen) te uninstallen bij - configuratiescherm - software. Na het verwijdert te hebben is het mogelijk dat het prg weer opduikt. Blijven proberen via uninstallen. Heeft bij mij gewerkt.

Wat kladblok betreft kan ik je niet helpen. Zoals Robbertus al zei: je computer scannen voor een mogelijk virus...

Good luck! :)

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    virusscanner had ik al gedraaid maar het probleem was er nog steeds, adaware was ik vergete... thnx en bij programma beheer kon ik ook weinig vinden maarja tog nog maar ff probere

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    pfffffff nu heb ik weer een probleem, volgens mij kan ik beter m'n pc formateren alles er opnieuw opzetten... nu is dit het probleem: m'n emails in outlook express kan ik niet meer lezen. hier een screenshot

Is er een mogelijkheid om dit weer normaal te krijgen, ik heb al outlook express 6 updates van microsoft.com geprobeerd maar dat werkt niet. Als ik outlook opnieuw installeer zijn volgens mij al m'n emails weg en volgens mij kan je 't niet zo gemakkelijk her installen?

Denk dat ik me pc maar moet formateren?

Laatst bewerkt: 11 mei 2004

Deel Deze Pagina