was een ventje bij mij om te multiplayeren. die vent die wil nu ook misschien een xbox halen. maar hij zei dat binnekort de xboxen standaard met een controller s hier in europa worden geleverd en niet meer met de standaard controller. is dit waar?
volgens mij niet , want ze hadden zo`n poll waar meer dan de helft gewoon de vette controller wilde . en als je nou grote handen hebt zit je met zo`n klein ding (ff nog iets , me pa gaat naar usa , WERKT DE CONTROLLER S(USA) wel of NIET op een PAL xbox, wan dan kan die em mee nemen)
Nee die gast leest natuurlijk de PU en daar staat in dat alle developers die xbox spellen hadden ze aanprezen met de controller S. Dus de PU zei dat het MISSCHIEN zo was dat dat de standaard controller word. Maar ik denk dat ze dat doen voor de japanse pers (dus het moest van MS) om de games makkelijker speelbaar te maken zodat de japanse pers niet weer begint te zeiken over onspeelbaar door de controller maar dat ze meer naar de inhoud van de games kijken. Maar hier in europa blijft dat ding van 10 kilo standaard in japan denk ik niet (trouwens die controller van 10 kilo is wel de beste die er is, kut ding van de ps2 en gamecube )
In Japan hebben ze gewoon altijd al die kleinere gehad, gewoon omdat ze kleine handen hebben, niet omdat de pers dan iets te zeiken heeft (vreemd argument). Ik denk dat het misschien goed is om 2 'packs' te creeeren : 1 met Grote controller, ander met kleinere controller. Weetniet of dat ook logistiek echt haalbaar is..