Pre-E3 gedachtes: na de persconferenties

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Marinus, 11 mei 2004.

1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo DS en de PSP zien er heel leuk uit en er komen ook hele leuke titels uit,maar ik haal ze misschien toch niet. Ben niet echt handheld gamer.

Voor de xbox,wordt Halo 2 hopelijk een toptitel en dan ook nog op LIVE, Conker lijkt me wel een leuk spel worden, voor op live. Fable, Sudeki en Jada Empire kunnen me niet echt boeien. Zijn ook niet echt mijn type games.

Voor de PlayStation 2 wacht ik vooral op MGS:confused:nake Eater, GT4 en misschien op KillZone. Voor de rest heb ik niks speciaals gezien.

Voor de GameCube wacht ik nu echt op Zelda :9, Metroid Prime 2:Echoes,
    Resident Evil 4, Advance Wars: Under Fire(de gba versie was een toppertje, hopelijk wordt het op de cube ook een topper) en hopelijk worden we nog verrast met een nieuwe Mario game.

Al met al, is het een mooi begin, hopelijk worden er nog nieuwe titels aangekondig.

E3 the place to be.

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hehe, maarja, forza is misschien niks nieuws, zelda ook niet.

het gaat er om hoe ze het uitoeren, en met spellen die je niet interesseren, moet je je niet bezighouden, dus ook feitelijk niet proberen neer te halen.

ziet er allemaal cool uit, zelda en forza en alles, wat maakt het allemaal uit? net alsof de erg goed worden, anderen het andere spel niet kunnen spelen ofzo? i dunno waar dit over gaat.

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmm..ik vind de conference v Nintendo niet echt zo speciaal..ik vind de connectivity v DS wel leuk bedacht enzo.

Misschien gaat het meer om naar welke soort games je zoekt. Ik vond zelda WW niet zo leuk als OOT , maarja that's just me. De nieuwe zelda zal best cool worden.

En het klopt idd dat MS weinig nieuws heeft laten zien tot nu toe maar het is pas de 1e dag. Ook klopt het dat we alle titels (op Forza na dan) al kennen v vorig jaar. Maar dat is alleen maar beter...MS had het verkeerd aangepakt met bep titels die potentieel hadden maar niet echt "af" voelden zoals Brute Force in het verleden.En nu pakken de developers het goed aan..nemen hun tijd voor de games en daar zullen we profijt v hebben..en nu loopt iedereen te zeiken v "die titel kennen we al".

Ik had ook graag wat nieuwe verassingen gezien..wat meer support v sega/namco maar misschien komt t nog.Een shenmue III/playable Spikeout zou toch een leuke verassing zijn?!

De line-up van vandaag mocht wel bestaan uit "bekende games "het zijn wel topgames naar mijn mening.Ook missen we er een aantal.

Mijn week kan niet meer stuk na halo 2 multiplayer gezien te hebben..dat zegt toch best veel over 1 game.

4. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    De een wil Zelda en de ander wil GT, kan toch. Ieder zijn eigen smaak.

Ja, het is echt jammer dat SEGA Shenmue3 (nog )niet heeft aangekondigd. Misschien gebeurt dan nog 1 van deze dagen, headhunter lijkt me ook wel een leuk spel worden, was een goed spel op de dc.

5. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook vooral de DS waar deze persconferentie over ging. Logisch dat ze zich op een nieuwe machine concentreren. In het filmpje lieten ze ook wat leuke nieuwe Cube games zoals Star Fox en Tales of Symphonia zien.

Bah, ik wil een DS en PSP :)

6. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sega persconferentie is morgen om 19:00 Nederlandse tijd. En ze gingen iets groots aankondigen, dus wie weet.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Halo 2 rules en ik kom net thuis en zie nieuwe Zelda VET!!! Damn das wel shocking om zo ineens te zien. was helemaal niks over bekend en laten ze dit zien. Ech gruwelig mooi. Ik hoop dat ie dit jaar nog komt :cool:

Voor zelda heb ik een Gc gekocht en dat is het meer dan waard. Zelda is altijd nog beste gamer ooit. Ocarina of time that is. Daarna halo, maar zelda is gewoon top. Kan me niet schelen hoeveel zelda's ze uitbrengen, het is altijd top en ziet er nooit hetzelfde uit. En ja sommige xbox mensen willen het natuurlijk niet weten maja too bad for them :) Ik heb alle consoles gehad en kan dus eerlijk en objectief dit zeggen. Zou perfect zijn. Halo 2 en Zelda dit jaar _O_ _O_ En zelda.. haha damn, niemand wist dat Zelda nu al zou komen of hoe die eruit zou zien, gelukkig geen cell shaded grafics deze keer _O_

Jay! :9

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Niet opgelet tijdens eerdere spaceworld? Dit was de eerste Zelda die ze lieten zien voor de Cube. De verassing was juist dat ze WW eerder uitbrachten ipv deze.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Haha dubbele verassing. Niemand wist dat cell shaded zou komen met vorige zelda en niemand wist nu of het cell shaded of realistic grafics zou worden. En dan nog. Het ziet er vet uit. Maja ik ga geen mensen overtuigen :D Iedereen moet spelen wat ie wil en als ie geen spel wil spelen omdat het niet voor zijn console is boeie. Ik ga Zelda en Halo 2 mooi spelen en mgs3. Ik bedoel kan niet beter. Is er iets mis met Zelda dan? Zelda was onverwachter dan halo 2... ik bedoel halo 2 was wel bekend en genoeg al gezien, maar niks over de nieuwe zelda. Jij had een dag terug niet kunnen zeggen hoe het er uit zou komen te zien bij zelda... je had kunnen raden ernaar. En niemand wist dat er iets voor zelda op gc dit jaar op E3 zou zijn, geen anouncements of wat dan ook, dus ik vind het groter surprise dan halo 2 ja. En ik wil niks zeggen maar bekijk filmpje van vorig jaar en die van nu van zelda, dan zie je het verschil duidelijk. Beide mooie grafics maar deze roeleert toch meer. En dit is waar iedereen op had gewacht ipv cell shaded zelda :9

Oh en voor de mensen die altijd zeggen dat er niks nieuws is, die moeten gewoon eens wat andere games kopen. Er wod een halo 2 gemaakt omdat mensen erop zitten te wachten, er word een zelda 6 gemaakt na 25 jaar or so omdat er vraag naar is en niet voor niets bijna altijd een 10/10 haalt. Wil je wat anders, koop dan een vaag dans spel of een spel over barbies op paarden. Niet zo zeiken mensen en niet zo bekrompen reageren... valt me beetje tegen van mensen en xbox medewerker/s.

Ik kijk lekker uit naar alle top games voor alle 3 consoles :cool:

10. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus erhm..niemand kent een link naar de XBOX conference vid(als ie al uit is :confused: )?

Anyone?? :eek:

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet niet hoe nintendo het doet maar toch bij het zien van het zelda filmpje ging er echt een soort kriebel door me heen die ik in lange tijd niet heb gevoeld (op games gebied dan he ;)) dat miste ik erg bij de sony en ms presentaties.

Ik geef Jordi echt gelijk dat Nintendo het altijd moet hebben van zijn vaste franchises, maar toch vind ik dat helemaal niet erg ik vind het erg sfeervol en doet me gewoon meer dan de zoveelste racegame of shooter.
    Als ik in 2040 Super Mario Dimension 8 speel of The Legend Of Zelda: CyberGanon's Invasion dan denk ik nog dat Nintendo daar mensen mee weet te boeien omdat Nintendo zijn games in een goede sfeer laat spelen.

Gamers Unite

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 is alles behalve 'de zoveelste shooter'. ;)

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Haha begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over Halo 2, die lijkt me ook ontzettend gaaf ik probeer alleen te schetsen dat Nintendo de sfeer vaak juist weet te brengen.
    Ik moet eigenlijk zeggen na tijden want afgelopen cube jaren vielen me flink tegen ondanks Metroid Prime.

Net ook ff Conker filmpje gekeken en die was ook wel erg vet trouwens :) toch een luxe om van meerdere consoles te kunnen genieten

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Amen! :)

bij mij heeft de Xbox verreweg de meeste uren gedraaid, maar dat neemt niet weg dat ik niet geniet van spellen op de andere consoles!

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Same _O_

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vraagje voor de Xbw-redactie: Hebben jullie ook al wat nieuws gezien over GTA San Andreas. Hier hoop ik ( en ik denk met mij velen anderen) wat meer nieuws over te horen.

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
  18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Fear : thanks maar die had ik al gezien.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze komt nog niet naar de Xbox en is PS2 exclusief

20. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    De conclusie die ik kan trekken na het zien van alle drie de presentaties is dat Nintendo het beste is in het bewaren van geheimen. Als Microsoft en Sony er voor hadden gezorgd dat een aantal van hun titels echt nieuw voor de wereld waren geweest had het denk ik meer indruk gemaakt. Kijk maar eens naar het verschil tussen het officieel bekent maken van de PSP versus de DS.

Ik ben erg benieuwd naar Forza, maar willen ze deze titel serieus tegenover GT4 zetten dan wil ik wel een stuk meer wagens en banen zien… *blijft hopen. ;)

Deel Deze Pagina