[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    die wallmines?? ik doe die altijd zo: mss klinkt 't stom, maar 't werkt wel;) je duwt op disable, en dan begin ik als een gek met de linker thumbstick te draaien en op de a knop te drukken. bij mij ontploft ie dan nooit.:D
     
  2. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh wat is het probleem? als er staat Disable dan druk je op a en dan is die gedisabled.... en dan kan je gewoon doorlopen toch? ooow w8 ik weet het al het lampje moet groen zijn (of uit) en dan pas kan je m disablen, niet als die rood is...

    Hey en is er iemand die weet hoe je zo'n cam jam gebruikt? moet je die gewoon de goeie kant oprichten of afschieten ofzo??
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, maar weet iemand hoe je de vuurmodus verandert ik wil hem namelijk op single shot hebben. in deel 1 kon dat iig wel.
    als ik nu gewoon schiet zonder zoommodus, dan gaat ie sproeien.
    hoe verander je dat?
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet een van de thumbsticks indrukken volgens mij.

    Selecteren, x drukken, camera opzoeken, richten op de camera, rechter trigger ingedrukt houden.
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Trigger beetje induwen > single
    Trigger verder induwen > full automatic
     
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Om traps onschadelijk te maken moet je ff je thermal vision opdoen en dan zie je dat lijntje. Voorzichtig naartoe lopen dan komt er vanzelf disable te staan, gewoon op A drukken en verder nix doen. Keej?
     
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    even over dat camera jammen.
    je pakt dat ding mikken, lockt ie de camera, de batterij loopt leeg, en uit de camera komen kleine stroomschokjes.
    ik houd R ingedrukt tot de batterij leeg is maar dan gaat die camera gewoon weer door met draaien, suggesties?

    het is met ingrid kartelson, je hebt haar net gered, en vlakbij die camera staat een eye-scanner die zij moet gebruiken. en buiten staat een normaal mannetje en eentje met een nightvision ding
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaha lol, het punt is dat je die camera jammer op die camera gericht moet houden terwijl je R ingedrukt houdt en buiten het zicht van de camera beweegt.
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Die camera jammer "jamt" dus de camera maar maakt het niet stuk ;)
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    o zó!
    maar wanneer komt die ingrid persoon dan achter je aan?
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitten.
    ik ben nu in LA, je moet via die vrachtwagen naar binnen komen. maar hoe doe je dat?
    ik liep mee, gaat wel. dan begint die auto ineens knetterhard te rijden en spot die camera me.
    hoe zijn jullie hierlangs gekomen?
     
  12. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet (vanaf het begin v.h. level) over het hek klimmen, links vlak voor het muurtje in de schaduw blijven en naar voren lopen (langzaam, maar ook niet te langzaam :p) todat je aan de achterkant van de vrachtwagen komt. Ga staan, spring er in en ga naar achteren. De vrachtwagen rijdt naar beneden de parkeergarage in en je kan pas weer bewegen todat de vrachtwagen is gestopt.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En het is handig als je daarna ff fluit naar die guard en hem dan shockt (hij mag NIET dood) en dan kan je heel makkelijk die hond killen (die ik eertst niet zag)
     
  14. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar hangen, ik heb hem al uitgespeeld
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  15. rik16

    rik16 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    plz help me

    nou ik weet niet hoe je in level acht de liften werkent krijgt hij geeft stteds aan dat:no power for lift of zoeits kan iemand me plz helpen??¿¿ :{
    kan iemand me helpen kom niet verder bij de liften in level 8 bij de airport geeft bij de lift steeds aan dat er geen power is

    /Mod Heb ff je dubbelposts samengevoegd tot 1 post. Voortaan de [​IMG]-knop gebruiken, houd het forum wat overzichterlijker :)

    - Dioga
     
  16. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je eerst van de trap kijkeb bij die hangende lampen, daar gaan staan nadat je alle lampen hebt uitgeschoten i.v.m. de camera.
    staan, verrekijker+thermal goggles en dan naar beneden kijken, zie je soth en z'n hulpjes.
    daarna naar de middelste lift
     
  17. rik16

    rik16 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    help me plz
    ik snap em niet ff leg nog es uit?
    ik kan de camera niet uitschieten
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft ook niet schiet alle lampen uit en je bent onzichtbaar.
    je komt naar beneden via de trap, daar hangen lampen, deze schiet je kapot.
    dan ga staan en kijk je met je thermal vision en je binoculars over de railing.
    dan begint lambert te lullen, daarna schiet je de lampen in de kamer met de liften uit en neem jde de middelste lift
     
  19. rik16

    rik16 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    daar staat nog altijd lift not powerd
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zie pm
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina