ben benieuwd of ik de enige ben die dit meegemaakt heeft, op zich niets ernstig, maar persoonlijk vind ik het allesbehalve eerlijk; Via marktplaats kon ik het spel ''PGR2" kopen voor 30€ incl. en ''geseald''! nou, dat is dus een nieuw spel toch!? krijg ik hem thuis, wat blijkt; de ''seal;; was een ''hergebruikt'' xbox-stickertje en tevens was het spel een ''promotie versie...dus dus vraag even naar de term ''seal/geseald'', er zijn altijd ''creatievelingen'' die hier misbruik van maken...helaas!
Het komt ook voor dat mensen mooie dingen aanbieden die ze hebben helemaal niet hebben... Pas op voor oplichters op marktplaats! Persoonlijk handel ik liever via eBay. Daar werken ze met feedback, waardoor je kan zien of een persoon betrouwbaar is of niet. Wanneer er dan iets als 'geseald' wordt omschreven en je krijgt iets dergelijks als bovenstaand is beschreven, dan kun je het in sommige gevallen nog retourneren en zo je geld terugkrijgen. Goede ervaring met eBay, dus raad ik iedereen aan hier te handelen ipv op marktplaats. Of op Xboxworld natuurlijk...
ik had via marktplaats morrowind goty besteld bij een of andere gast met een koreaansen naam. ik zie het nooit meer 32,50 betaald. (heeft dan wel niks met sealen te maken maja)
marktplaats is gewoon veel onbetrouwbaarder, ik heb er wel al 3 keer geruild met succes. maar ruil liever hier op xboxworld
lekkere actie dan; een ''promotie versie'', zonder boekje geven...als actie?! maar iig: op ''marktplaats'' kom ik niet meer
Gewoon op xbw blijven ruilen Zoveel mogelijk gegevens achterhalen en controleren, bel een persoon een keer op, maak een praatje, luister of iemand wel te vetrouwen is. Controleer altijd adresgegevens! Deze thread heeft verder weinig met xbw te maken, hij hoort thuis in Overige Consoles en zooi
Je kan idd beter op forums ruilen zoals hier. Hier zijn (de meeste) gewoon uit op spellen, en zijn daar in staat voor te betalen/ruilen. Bij de rest word je zegmaar 'genaaid'. Ik heb nog nooit een 2e hands (legaal)pc/xbox spel gehad. Ik betaal liever een vriend die me niet naait, of de winkel wat meer maar dat je zeker weet dat je je game krijgt.
Als je op Marktplaats o.i.d. ruilt kan je dat beter met een aangetekende verzending of onder rembours doen.