1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameboy Advance Video

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door T4rg3t, 12 mei 2004.

  1. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

    Ik heb net iets gezien over "Gameboy Advance Video" het schijnt dat er en door nintendo zelf gesteund product komt, ter grote van een advance gamecart, met genoeg ruimte om verschillende afleveringen, van bv. Spongebob ;).

    Weet iemand hier meer over? Is dit oud nieuws? (ik hoorde dat er al zoiets was, maar dat kwam niet van nintendo zelf af)
     
  2. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    nou ik weet echt nie waar je dat moet gehoord hebben ;)
    lijkt me wel cool :D moet ik wel eerst een game boy kopen :{ maar nadat ik een aflevering 1x gezien heb dan hoeft het al niet meer hoor :{
    nou ja er komt nog wel info over hoor wees maar niet ban ;)
     
  3. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    nog nie van gehoort hoor maar als t dr komt lijkt t me vet filmpjes kijken op GBA
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Over de GBA gesproken, de GBA is leuk hoor maar ik geloof niet dat Nintendo de GBA na de release van de DS nog erg serieus gaat nemen.....
     
  5. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit apparaatje(videocassete) hebben ze op de e3 aangekondigt...
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    dat apperaatje hadden ze al veel eerder dan de E3 aangegeven.... er komen veel afleveringen op, zoals spongebob, Jimmy Neutron ( ofzo ), dexter, powerpuffgirls enz enz. ik ga het in iedergeval niet halen :p veel te duur (Lijkt me) en na 1 keer gekeken te hebben, hoef ik hem nie meer te zien
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij bedoelt is eigenlijk precies het zelfde alleen dan van een 3th party, deze komt van Nintendo zelf...
     
  8. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet waar hoor... Ze hebben ook weer genoeg GBA titels aangekondigt, zoals bijv Zelda: The Minish Cap en een paar andere.
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, maar nu is de DS er nog niet, maar als die er is zie ik het snel over gaan voor de GBA. De GBA is namelijk inferieur aan de DS qua techniek......
     

Deel Deze Pagina