Eerste gamebeelden PSP!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 mei 2004.

  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een handheld geen console
    en natuurlijk moet ie wel concurren anders heb je geen winst en dan ga je dood (financiëel)
     
  2. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zo, en daarom ben ik bang dat de ds het niet gaat redden. ik probeer alleen te zeggen dat de vergelijking tussen de twee niet klopt omdat de daadwerkelijke concurrent van de psp nog moet komen.
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wat een flauwekul, nintendo poept al jaren de een na de andere snes poort uit, lekker inovatief knul |:-
     
  4. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarnaast zijn er ZAT games die erg innovatief zijn. Maar over de psp... dat zag er heel erg mooi uit, maar dat kan ik ook over de ds zeggen, die heel wat goedkoper zal worden, ik kijk eerst hoe het afloopt met deze 2 handhelds, ik schaf er zeker 1 aan, misschien als het heeel erg meezit allebei, omdat ze beiden een hele andere ervaring bieden, zo te zien.
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er echt super mooi uit
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op nintendo.nl staan de kenmerken van de DS. Maar ik vind het allemaal overbodige onzin. Twee schermen, toutchscreen, microfoon met spraakherkenning, draaloze multiplayer. Dat heeft de PSP dan wel niet, maar die 4 screenshots van Metal Gear Acid hebben mij helemaal overtuigd. Go PSP!
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf.. dit is echt niet gezond :confused:.. maar dat ding gaat echt goud, wat zeg ik.. kilo's diamanten kosten wil je er 1 kopen.. :confused:
     
  8. Ajax

    Ajax Guest

    Nee microsoft heeft een geheime wapen

    ze komen ook met een handheld

    *tromgeroffel*

    DE X-BOY
     
  9. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    uh ja en de neo-geo pocket is heerser over de handheld markt :confused:

    nouja iig als deze screens echt zijn dan ownt die psp mijn pc gewoon :D
     
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet nie hoeveel een kilo diamanten bij jou kosten maar voor $250,- kom ik morgen wel een paar kilootjes halen :+ (En daar kan ik dus heel erg veel PSP's van halen :9 ).
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De screens zijn echt mooi, en als ik de devlopers mag geloven is het lastig om voor de PSP te programeren (net als voor de PS2 destijds) dus feitelijk kan het apparaatje nog veel meer!
     
  12. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die graphics eigenlijk vergelijkbaar met die van de DS moet ik zeggen.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zeg nou zelf..
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Verschillende stijlen of niet, aan de hand van de screens die ik tot nu toe gezien heb, ben ik bang dat de DS een snelle dood sterft.
    (M.u.v. de fanboys die de DS massaal kopen.)
     
  16. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes zijn niet eens gemaakt op de psp maar op de pc met gelijke specs het enige wat sony heeft vrijgegeven is de hardware en wat screenshots en een filmpjes op een pc gerenderd dus ik wacht wel tot ik mijn oordeel er over kan geven als de psp echt draaiende is :)

    respect voor nintendo dat ze gewoon met de ds en speelbaar voor het publiek daar gewoon alles laten zien
    Jammer maar sony gooide vorige e3 ook al met de specs enz maar hebben nog niks concreets laten zien in mijn ogen
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt wel een beetje gelijk X-Sarbon, vindt ik. Het is erg goed van nintendo dat ze al playable demo's laten spelen op de E3 van DS games.

    De DS kan best een goed apparaat worden, maar dan moet het hele goede, specifieke software krijgen waarbij beide scheremen nuttig en orgineel gebruikt worden. Een aangepaste versie van Super Mario 64 en Mario Kart waar het onderste schermpje als kaart gebruikt wordt kan gewoon niet.
     
  18. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de spellen opzich niet zon groot probleem zullen zijn voor de DX maar meer het hele marketing gebeuren van nintendo en dat is juist een punt voor sony ERG goed in is en het grote publiek dus weet te bereiken.
     
  19. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie circa 150 euro gaat kosten (of als ie verlaagt word), en hij heeft Final Fantasy (nieuwe en de oude), dan koop ik m cker weten, maar voor grand turismo en metal gear solid loop ik niet voor warm..., ik hou daar gewoon niet van.

    daar is nintendo dan weer sterk in, lekker veel rpg's (pokémon, golden sun, final fantasy enz.), en dat is nou net mijn smaak. Dus het word afwachten, ik wil iig eerst een SPje kopen.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad.
    Ben wel benieuwd, misschien wel een FF 7 / 8 / 9 remake voor op de PSP ofzo. :cool:
     

Deel Deze Pagina