"Jongen, rikkel. Ga met je action man spelen want je weet echt niet waar je over praat."
oke, mag je me eerst gaan uitleggen wat je daarmee bedoelt :{ Slaat op niks. Alleen omdat Zelda niet vernieuwend is kom ji met een argument 'ga spelen'. Echt stoer ben jij, met je koppig gedrag dat Ninendo een soort godvader is dat is nog steeds atari, Nintendo is net zo'n volgelingtje als
microsoft
. Spawn moet niet bull shiten en de feiten gaan bekijken en niet zwak er om heen lullen. Zelda is niet vernieuwend Halo wel.
newsflash
halo 1 en 2 zijn verchillend, oke de basis dingen zijn het zelfde, aliens schieten. maar bij zelda is alles het zelfe behalve de omgeving punt. En ga niet zeggen 'Ga met je action man spelen' want dat blijkt dat je uitgeluld bent en geen volwassen disccusie kan beginnen.
Deze post van mij is erg extremistisch, maar spawn diste mij, en dat is zwak. Als je nou wat vriendlijker was, dan zou ik niet zo fell hebben gereageerdt,
kluns
wat je bent. ik speel niet met action man ik speel met spiderman en andere die hard marvel comicaction figures, action man is voor jonge homo's
Klik om te vergroten...