De E3 was een ramp voor MS!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Spawn, 12 mei 2004.

  1. shibumi

    shibumi Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is gezegd door Freddy Xbox, geen commentaar _O_
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heeft die dan wat gezegd??? :confused:
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach hier zitten wel allemaal de MS fansboys, maar ik ben het wel een beetje met je eens moet ik zeggen. Ben eigenlijk blij dat nintendo ook eens wat tegengas geeft ( en playstation ). Heb vrij weinig zin dat MS alles ook op dit gebied in handen krijgt. Maar het is toch ook nog niet afgelopen, dus misschien kunnen ze het nog een beetje rechtbreien.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen MS fanboys, maar mensen die relativeren..

    Op het ogenblik stelen misschien Sony en Nintendo de show, maar dat komt niet doordat ze opeens met veel betere games voor hun console op de proppen komen.. Want op dat gebied is MS nu gewoon nog steeds de grote winnaar gezien de line-up en wat ze laten zien op de E3..
    En wie het argument van, ja maar Nintendo en Sony zijn veel beter op de E3 want die hebben daar hun nieuwe handhelds laten zien.. Dan weten die mensen nog niet dat MS ook heel veel dingen laat zien op de E3, die dan wel niks met de Xbox te maken hebben (maar dan met PC) en waar ze wel 100 keer de show mee stelen.. Dus hou het relevant mensen en focus je op de games voor de consoles, dus Xbox, Ps2 en NGC.. En op dat gebied vind ik dat MS sowieso boven de Sony staat, en ook boven de NGC.. (op het gebied van wat ze laten zien op de E:cool:..
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor alle mensen die vinden dat Sony en Nintendo niets nieuws showen, deze mensen hebben het allemaal mis. Microsoft is juist degene die amper wat nieuws showt.
    -Fable: was vorig jaar ook al op de E3
    -Halo 2: was vorig jaar ook al op de E3
    -Doom 3: same for doom 3
    -Half Life 2: same voor HL2
    -Forza Motorsport: zoooo!! Een nieuwe titel zeg! Lijkt nog op een rip-off van sega gt ook.
    -BC: was vorig jaar ook op de E3
    -Sudeki: was vorig jaar ook op de E3
    -Out Run 2: zooooooo nog een nieuwe titel, nou een nieuwe titel? Volgens mij gewoon de oude in een nieuw jasje gestoken als ik de screens zo zie.
    -DOA Ultimate: is toch de online versie? Met alles gecombineerd van de vorige delen?? Hoe origineel.

    Kortom, Microsoft is dus degene die niks nieuws showt, het merendeel was er vorig jaar ook al.
    Microsoft is voor mij gewoon keihard op zijn bek gegaan met deze E3.
     
  6. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb zo een gevoel dat jij een 13 jarig jongetje bent die vorig jaar van Sinterklaas een xbox heeft gehad, je mag me corrigeren als je een jaartje jonger bent...


    Hoer verzin je het _O_

    Hehe ! Eindelijk iemand die het ook snapt *)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De presentatie was van Nintendo en Sony beter (vanwege hun hand helds) niet vanwege hun console.

    De Xbox presentatie was niet echt verassend ... het meeste was als verwacht. Dus er kwam geen schok reactie dat EA eindelijk Live gaat. De webcam was geinig, maar niet indrukwekkend. Halo 2 vorig jaar al gezien. De games waren al bekend ...

    Maar wat is er nog meer gezegd ..

    1) Clan Support
    2) Je kan je eigen logo's toevoegen ... je karakters naar eigen wens invullen
    :cool: Xbox Live ruleert nog en word volwassen

    E3 is nu net begonnen... Microsoft kennende laten ze pas tegen het eind van de E3 nog een geheim los. De verwachting is ook dat op TGS (Tokyo Game Show) de Xbox 2 onthuld word.. De games op de vloer moeten schitteren ... ik denk niet dat Zelda het op kan nemen tegen Halo 2, want dit spel is wederom vernieuwend
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo zeg!! Daar doe je het allemaal voor!! Daar neem je xboxlive voor!!!
    Effe serieus, zoiets presenteer je toch niet op een E3!! Dit is gewoon gepresenteerd omdat ze niks anders hadden.

    Dit is eigenlijk gewoon gejat van Sony's Eyetoy.

    Ik denk niet dat Halo 2 het op kan nemen tegen Zelda! Halo 2 is gewoon een soort update van zijn voorganger. Zelda is compleet anders dan zijn voorganger.
    Zelda is gewoon de game van de show!
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens!!!
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je t gek..wouter xbox (waarom heet die gast zo??) is DE nintendo fanboy bij uitstek op dit forum.

    "ms is keihard op zn bek gegaan"

    Lees eerst maar eens de posts v pagina 1 t/m 5 voordat je met zo'n nonsense zin komt.

    Met die post heb je totaal nix bijgedragen. Ik had zelfs weer zin om quotes v mn oude posts te gebruiken maar realiseerde me dat t nix zal uitmaken, want een nieuwe fanboy zal waarschijnlijk 2 paginas na deze hetzelfde weer uitkramen zonder voorgaande posts te lezen..-_-'

    Geen van de 3 heeft een SUPER show op dit moment qua nieuwe openbaringen voor hun CONSOLE,maar microsoft doet t wel t best qua games line-up.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Iedere feature is er 1 meegenomen.. Xbox Live heeft features, Sony daarentegen verbind alleen de consoles met elkaar.. How Lame.

    Sony's Eyetoy is van het idee webcam en arcade game uit de jaren 80 gejat.. Lekker origineel..
    De webcam bij de Xbox voegt iig nog iets toe aan het online gamen, in tegenstelling tot de Eye Toy bij Sony die alleen even een paar arcade games uit de jaren 80 in een nieuwe jasje giet..

    En zelda is niet de game van de show, want het is al de zoveelste Zelda en de gameplay verandert iedere keer NIET.. Dus zeg niet dat het vernieuwend is want dat is het simpelweg niet.. Halo 2 daarentegen brengt een nieuw gameplay element naar voren mede door de Xbox Live functie..
     
  12. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    miss heeft microsoft niet veel nieuws laten zien, maar twas toch ook geen ramp?
    ik vind de e3 van microsoft wel relax. ik volg die van nintendo en sony niet dus daar heb ik niet veel over te zeggen. maar zij hebben vast meer nieuwe dingen laten zien.

    kvind dat deze discussie beetje negatief tintje heeft trouwens. en ik ga nu met me actionman spelen

    ltrs
     
  13. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de waarheid , welke games van Nintendo en Sony zijn dan zo baanbrekend nieuw voor de console (meeste zijn ook vervolg op een eerder deel) ? MS heeft imo de beste line up voor de console . Handheld is een ander verhaal , maar om nu te zeggen dat MS op zijn bek gegaan is ?!
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij hadden een paar mensen hier hun verwachtingen hier iets te hoog, of voeren de pers conferentie alleen maar aan waarom Microsoft slecht zou zijn oid.

    Microsoft heeft niets schokkends laten zien, maar het heeft wel gewoon een goede conferentie gegeven hoor. Op andere fora zijn de meningen heel anders, GameSpy (absoluut niet pro-Xbox) vond het zelfs de beste van de drie. Zoals ik al eerder zei, maar compleet werd negeerd.

    Het was niet spetterend en vol met nieuwe gadgets, spellen en innovatieve ideeën, maar Microsoft is absoluut niet op hun bek gegaan. Kwa verassing etc. vond ik Nintendo absoluut het beste, maar voor een goede games line-up blijf ik bij Microsoft. Ook al zijn het spellen die vorig jaar al aanwezig waren.

    Als er iemand een slechte conferentie gaf dan was het Sony wel, het enige wat kon boeien was de PSP.

    (het zijn momenten zoals deze dat ik wou dat er geen rep-punten gegeven konden worden :+ )
     
  15. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft trouwens meer effect om het 'grote' nieuws pas op het einde publiek te maken. Dat is dan hetgene wat de mensen onthouden...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Noem ze eens op?

    Dan heb je kennelijk nooit een Zelda gespeeld. Want tussen een Link to the Past en Ocarina of Time zitten wel degelijk veel gameplay verschillen.

    Gelukkig zitten er hier geen xbox fanboys :confused:

    How lame dat je al die features moet toevoegen om klanten te winnen en te behouden. Ondanks dat Sony lame is volgens jouw, zijn er meer mensen met ps2 online dan mensen met xboxlive. PS2 online is tenminste gratis, kan je van xboxlive niet zeggen.

    Alsof Halo 2 de eerste shooter is waarmee je online kan.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is helemaal niet "lame". Dat is waarom ik betaal voor Xbox Live, omdat het een service is en dat het continu verbeterd word. Ik had het eerder lame gevonden als Microsoft helemaal niks aan Live deed en het iedereen voor zichzelf liet uitzoeken.

    Dat is geen bash naar PS2, maar naar jou (domme) commentaar.

    Aangezien dat jij geen Live hebt zal het jou weinig kunnen schelen, voor mij is Live een groot deel van Xbox.

    edit/ Naar mijn mening domme commentaar, laat ik dat even duidelijk maken.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  18. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude jij zit steeds zelf wel iedereen te verbeteren hoe kut een xbox wel niet is!
    prima maak nie uit iedereen heb zo zijn eigen smaak. Maar bedoel wat is je doel er nou mee? ik snap niet dat je zo kan lulle over microsoft op de e3 als je nu naar de consoles kijk hebben ze de beste games! wtf heb de cube nou? trommelen met donkey kong? sorry but i'll pass!! zelda? wow! 1 hele game (zoals jullie dat zegge) waar jullie op wachten, xbox heb een meester rijtje met top spellen die bijna uitkomen.
    Zoals al eerder werd genoemd de xbox kom dan niet met een pocket console maar heb zich gewoon op de Xbox gericht! met GAMES! en daar gaat het om! bij een gamer zoals mij om spellen!
    en niet dat ik straks weer een nieuw aparaat ken kopen voor 200 euro en weer nieuwe spellen ken kopen ervoor!
    dan ben ik blij dat ik gewoon op mijn xbox kan blijven gamen omdat daar steeds nieuwe toffe games op uitkomen!
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    wouter xbox is altijd negatief over de Xbox. Heb hem in ieder geval nog nooit kunnen betrappen op een positieve opmerking. Daarom denk ik ook dat hij een undercover PS2 of GameCube fanboy is (welke van de 2 wouter xbox?) die in zijn username het woord Xbox gebruikt (of moet ik misbruikt zeggen?) om zo een ban te ontwijken. Slimme jongen, maar we hebben je nu ontmaskerd woutertje xbox.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ervaring met beide Zelda games, en je moet mayb Zelda fanboy zijn om er echt vernieuwende GAMEPLAY element in terug te vinden? En nee een of andere fluit is geen vernieuwend gameplay element..

    En idd zitten hier weinig Xbox fanboys.

    En wtf zit je te zeiken op features.. Dat is wat de online service zo georganiseerd en professioneel maakt.. Die features kunnen enorm helpen bij het opzetten van professionele competities. Blijkbaar begrijp jij geen flikker van echt SERIEUS gamen :{
    En meer mensen met de PS2 online? For crying out loud, Sony kan de users niet eens fucking registreren laat staan tellen :{ En het zou schandalig zijn geweest als Sony er geld voor had durven vragen, want de online service is.. ow nee, er is geen online service..
    Dus dude, hou op met je slappe gezeik, en please ga een ander forum bevuilen..
     

Deel Deze Pagina