Ik las net dat naast SEGA, Sony en EA ook Microsoft het wel zou zien zitten om Vivendi Universal games over te kopen, dit houd dan in dat ze de hand leggen op Sierra, Blizzard en Universal games, kan volgens mij niet stuk, en voor die 2miljard € moet MS het zeker niet laten, als je bedenkt dat er misschien in de loop van de jaren een tweede Starcraft, derde Diablo en vierde warcraft kan aankomen, toch?
warcraft op xbox maare universal, volgens mij maken die alleen rukgames. en sierra is ook niet echt goed meer
Sierra is ook bagger geworden ja.. Helaas.. Laat die 2 miljard eerder in zn hol ehh in eenr eclame campgne voor NL stoppen
Je krijgt nu dat SWAT Global Strike Team, dat wordt een soort futuristische SWAT : NIet leuk dus. SWAT 4 (voor PC) wordt wel wat serieuzer maar heeft niet de echte SWAT licensie en gaat er een stuk anders uitzien en spelen dan SWAT 3
ze moeten gewoon een game maken van SPECIAL TASK FORCE in zuid afrika, is elke week eenvet programma op tv bij sbs6. op dinsdag avond
Ik geloof dat ik dat gezien heb ja.. Daar zie je ook gewoon dat ze die mensen neerschieten toch? vetjus
WARCRAFT WORLDS dat zou pas vet zijn voor op de xbox, warcraft vanuit oogpunt van orc human of undead
ja die lui lullen ook zo van: van god mag je niet doden. toch doe ik het maar het is voor de rechtvaardigheid dus god vind het goed
van warcraft deel 1 heb ik meer genoten dan van halo toendertijd was ik nog niet zo oud als nu(duh), en ik had geen ervaring met strategy games. totdat ik warcraft had. en WOW ik heb de 1e 6 levels zo uitgespeeld zonder cheats en de laatste 6 levels met de cheat voor goud(potofgold) en dat vin ik best goed voor me eerste strategy game
Ik heb vooral met Warcraft 2 gespeeld, en fucking vaak ook tering Dan een enorme vloot aanleggen enzo
warcraft 2 von ik veel minder kool dan deel 1. ik heb deel 1 ook heel veel via een nul kabel gedaan met een 166 mhz en een 386. die poppetjes gingen zo langzaam dat je gewoon ff chips kon gaan kanen en dan waren de poppetjes pas bij het vijandelijke dorp