Ik ben geschrokken van de prijs voor DTM driver 2 voor de pc, normaal schrik ik alleen als iets duur is, maar nu is het voor mijn gevoel goedkoop, zowel bij de free record shop (online winkel) als bol.com kost ie maar 44.95 , daar word ik heel gelukkig van. Nu de vraag, is ie ook maar 44.95 in de winkel van de Free record shop, heb namelijk niet zoveel zin om te wachten tot het pakkie word bezorgd
hehehe, was de xbox prijzen gewend, en de pc prijzen ontwend, heb nu een nieuwe pc waar de nieuwste geintjes goed op lopen. in ieder geval bedankt voor de antwoorden
Ga je de game op pc spelen ? Als je live hebt raad ik xbox aan. PC geeft best wat problemen (zeker met ATI videokaarten). De PC heeft wel wat meer simulatie in het spel, maar ik denk dat op live een relatief redelijk aantal spelers aanwezig zijn (xbox only voorzover).
nu we het daar toch over hebben, kan je vertellen hoe dat zit met het handmatig schakkelen en koppeling, welke knoppen moet je gebruiken. is rechte trigger gas, linker trigger koppeling en een knop de rem?
Weet ik niet precies voor pc. Heb de game niet op pc gespeelt, wel eens de forumboards van codemasters gelezen. Bij xbox kan je de knoppen zelf toewijzen. Waarbij ik voor gas en koppeling analoog (triggers) aanraad De rem kan dan naar een knop.
Kheb ook goeie PC (en de demo runt ook perfect), maar geef mij maar de Xbox versie, ook al is ie een zo'n €7 duurder.
ik vind het best veel voor een pc spel als ze het goedkoper zouden maken dan werd er niet zoveel gedownload enzo