Rollercoaster Tycoon 3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 9 mei 2004.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat Rollercoaster Tycoon 3 eraan zit te komen. De voorlopige release staat geplant rond kerst.

Een paar details die ik al teweten ben gekomen zijn dat het spel voledig in 3D is en dat de bezoekers van je park veel meer een eigen iddentiteit krijgen. Zo zijn ze onderverdeeld in leeftijdsgroepen (kinderen, tieners, volwassene, enz....) en zal je dus voor ieder wat wils moeten hebben in je park. Een ander leuk nieuwigheidje is dat je voortaan ook je achtbanen en sommige andere attracties kan zien vanuit een 1st person view.

Maar ik vroeg me af of er al meer mensen zijn die iets over deze game weten, hij lijkt mij errug vet te worden dus ik hoop op meer informatie / screenshots enz........................

Owja hier kan je een trailer van de game downloaden.

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    wat ook bekend is is dat de 3d engine van deel 3 al heet oud is, ff kijken welke....

/edit Laat maar, ging over ander spel 8):p

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hebt deeltje 1 helemaal dood gespeeld:p alle levels uitgespeeld zlefs vna de uitbreidingssets:p deel 2 was meer van het zlefde dus die heb ik niet gehad maar als ik dit zo hoor word dit weer een verlsavend spelletje:+

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou zo oud is die 3d engine niet hoor.....download de trailer op gamershell.com maar eens.....het spel is echt nie lelijk hoor...textures zijn misschien niet de meest goeie...maar water is wel mooi...vond roller coaster tycoon altijd wel grappig spelletje....deze ga ik ook spelen. Maar het gaat niet alleen om de gfx hoor...gameplay is belangrijker.

5. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar als de gameplay net zo lekker is als in deel 1 (2 hebk nie gespeeld) dan denk ik dat ik in 1 klap van mijn counterstrike verslaving af ben.

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan nu ook 1rst person door je park lopen en in je eigen attracties gaan zitten (ik zou niet weten wat daar nou zo leuk aan is 8))

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    8) Misschien dat je nou je eigen achtbanen kan uitproberen :+ als je iig durft :D :9

8. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kon je al....maar het is gewoon leuk uitgewerkt....en als je niet geintresseerd bent in dit soort games hou dan aub gewoon je mond in plaats van deze topic komen te verzieken met dat puberale gebral van je.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kon nog niet bij Rollercoaster Tycoon.......................................

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Wel bij theme park world......bij roller coaster tycoon wel ja...maar het concept is niet nieuw....alleen is het bij rct 3 wel beter uit gewerkt.

11. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja en dat je niet van die standaard filmpjes krijg als bij theme park (waneer je in 1st person mode gaat)

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar als je de 1st person view van het filmpje ziet gaat het de goede kant op :D

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel moeilijk om er een goed snelheidsgevoel in te stoppen. Maar ik ga deze ook zeker spelen. Theme Park is echt niks vergeleken met RCT :)

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb trouwens RCT I en II ook helemaal dood gespeeld, alleen best jammer dat deel 2 precies hetzelfde was op wat meer attracties en kleine veranderingen na.... Dit hadden ze ook gewoon in een expansion pack kunnen zetten in plaats van een hele nieuwe game introduceren :+

15. mars15

mars15 Guest

ik vind rollecoaster echt verslavend spel ^^ heb alle delen thuis liggen en 3 in 3d mode even afwachten maar onwijs veel zin in :p

16. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    ik had op atari.com gelezen dat RCT3 in de zomer van 2004 zou uitkomen ???

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wow da filmpje zag er gaaf uit
    die moet ik hebben als ie uit is

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    rct

RCT ownt echt zwaar :p. Nice filmpje en hier wat screens:
    [​IMG][/img]http://compsimgames.about.com/library/graphics/rct3/rct3_scr09.jpg[/img]

19. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het alleen wel jammer dat het zo druk is met die gasjes

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Screens zien er vet uit.

EN @ Sjini :
    In PCGameplay stond rond Kerst