hoe versla ik die phantom visjes? ik word echt helemaal GEK !! die klotebeesten maken mij steeds dood zo kom ik nooit verder !!!
je moet veel je ninpo gebruiken en ik liep veel tegen muren op en ik gebruikte als wapen die flails ofzo weet de naam niet meer pcies lang geleden gespeelt het is vrij lastig maar te doen suc6 ermee
ik zit ook met een probleem hoe kan je in godsnaam zo snel mogelijk die black ninjas ofso doodmaken in chapter 5 fiends city als ik net gesaved moet ik elke keer weer die ninjas doodmaken en dan hou ik te weinig health over om de volgende t verslaan..
vraag maar in het centrale topic, dit is speciaal voor mensen die hetzelfde probleem hebben of het al gehaald hebben .. het lukt nog steeds niet trouwens
die visjes? zijn makkelijk met de juiste taktiek gebruik de nunchaku met die blades en de ninpo met die vuur balletjes aangezien je meer dan genoeg essence krijg van alle 3 kleuren kan je er behoorlijk aan verdienen! voor al in het dool hof eitje om alles de upgraden en die arme standbeeld man ARM te kopen ! Bazen hebben allemaal 1 over een komst, ze herhalen zich zelf Probeer eerst een tijdje die gast in de gaten te houyden, tot je weet welke aanvallen die doet en waneer, en je gaat gewoon dood maar geef niet op blijf bewegen en gebruik elke move die je weet! je kan het, bent er bijna gast!