[E3 2004] EA op live EA is eindelijk overtuigt en nu kunnen we ook hun toppers op live spelen voor meer info klik hier
Dan verheug ik me vooral op Timesplitters 3 via Live, want van me broertje / buurjongen heb ik geen tegenstand meer bij deeltje 2
Als ze dit veel eerder hadden besloten hadden we mischien nog SSX 3 en NFS:U via Live kunnen spelen !!
Patchen is niet mogelijk omdat de spellen daarvoor niet gemaakt zijn, net als het downloaden van levels en andere content moet een spel dat natuurlijk wel ondersteunen, en dat doet tot nu toe geen enkel spel van EA. Wel kunnen ze net als bij DTM Race Driver 1 een spel opnieuw uitbrengen maar dan met volledige Live ondersteuning, of ze dit nog gaan doen betwijfel ik
Het werd tijd zeg! Het was zo oneerlijk dat Xbox niet life kon met EA games, en de PS2 wel... gelukkig is dat nu verleden tijd
Need For Speed Underground 2, Battlefield: Modern Combat, Burnout 3 en CoD ... Dat zijn de games waar ik naar uit kijk op LIVE ...
Gaat EA nou een eigen netwerk beheren via live die dan ook geld kost(2e abonnement). Of gaan ze elk jaar een nieuw deel uitbrengen en dan in verloop van tijd de oude van live halan, zodat je elke keer de nieuwste versie in huis moet hebben. Ik weet het niet zker maar volgens mij waren dit in het begin de redenen dat ze niet op live mochten, omdat MS het zo niet wilde.(ik zal het wel mis hebben) Ze komen volgens mij toch te veels te laat zeker nou dat PES 4 naar de xbox komt. Alleen Battlefield: Modern combat kan me dan nog een beetje kan boeien.
K weet niet hoor, nu k wat van die Battlefield: Modern Combat heb gezien kan ik niet echt zegge dat die sfeer me bevalt .. ik had liever een WW2 versie gehad ... maar tis nog te vroeg om daarover te klagen denk ik.
Bron: Game Planet E3-verslag Dus als ik het goed begrijp kunnen straks eigen competities maken voor fifa, nba live, en dergelijke spellen? Hopelijk gaat EA dus ook XSN-ondersteunen...