Op het moment nog niks van gehoord, alleen op E3 insider een beetje over gelezen bij het nieuws bulletin.. Maar iemand er al screens of trailers van gevonden? Iig 1 van de veel belovende games in mijn ogen, I love Starcraft, en online gamen in hét universum lijkt me geweldig.
Ik heb filmpjes van Starcraft Ghost op gezien gq.nl en er was ook nog wat artwork. Moet je maar even in het nieuwsarchief kijken.
Ik wilde hem een tijdje geleden wel hebben. Maar na 100 keer uitgesteld te zijn deed ik het maar niet meer. En er komen betere spellen uit, maar ik hou Starcraft Ghost nog wel in de gaten.
Op de website van Blizzard hebben ze wat informatie gezet over StarCraft: Ghost @ E3: http://blizzard.com/misc/e3/2004/ghost/index.shtml Ik kijk al een tijdje uit naar deze game. 't Lijkt me echt stoer om in 3D in de wereld van StarCraft rond te lopen...
Idd, die paar screens van de E3 was nou ook niet echt wat ik wou weten.. Ik wil liever wat ingame online trailers zien
't Is en blijft afwachten. Toch vind ik het vreemd dat er geen nieuwe trailers of teasers zijn uitgebracht de afgelopen tijd, want hij moet ergens in het vierde kwartaal van dit jaar uitkomen. Je zou verwachten dat ze nu al wel een paar leuke filmpjes in elkaar kunnen zetten...
Ja idd.. Het is toch iets waar ik erg naar uitkijk als ik het zo is even bekijk, maar ik wil graag toch wel wat meer aspecten van de game belicht zien.. Zeker het multiplayer gedeelte over Live wat in mijn ogen behoorlijk cool kan worden..
Ik zal ook één van de eersten zijn die heb zal aanschaffen wanneer ie uit is... Ik ben zelf meer benieuwd naar de single player (omdat ik geen Live heb). Ik vraag me af of je alleen tegen de Zerk vecht, of ook tegen Protoss of eventueel gerebelleerde Terrans... 't Lijkt me overigens fantastisch om in een Goliath rond te rijden/lopen en Zerks aan flarden te schieten *droomt nog even verder*
Daarom lijkt het me zo enorm kicken om te zien online als een Archon even 10 enemy's in 1 ruk neer haalt Het lijkt me btw ook super cool om een zooi Muta's neer te snypen
Ik vrees niet dat je als Archon of ander Zerk of Protoss unit zal kunnen spelen. Ik denk dat de multiplayer vergelijkbaar wordt met Spinter Cell: Pandora Tomorrow, dus meer stealth dan shooter. Ik heb er echter nog niets over gelezen, maar aangezien Nova een Ghost is, zal stealth belangrijk worden in zowel de single- als multiplayer mode... Zo te zien zijn wij trouwens de enige twee die naar deze game uitkijken...
Naja, hopen iig dat je wel bijna alle units tegenkomt in de game En idd valt het me ook op dat niemand anders naar deze game uitkijkt .. Mensen hebben zeker nog nooit SC BW gespeelt
Ik hoor dr ook bij hoor jongens gewoon niet eerder naar dit wisselforum gekeken. Starcraft Ghost....hubahubahuba Hier nog 2 van die renders maar dan op desktop formaat: http://www.xs4all.nl/~hrutjes/wallpapers/nova1.jpg http://www.xs4all.nl/~hrutjes/wallpapers/nova2.jpg
Ik moet eerlijk zeggen dat ikzelf ook nooit echt StarCraft Broodwar heb gespeeld. Ik vind het door de extra units niet meer zo uitgebalanseerd als het origineel... Gelukkig is de SC Ghost fanclub met 50% gegroeid naar drie leden Mooi vrouwtje trouwens die Nova. Alleen jammer dat ze een Ghost is (beautiful and dangerous)