CM-0304 Mars15@ Excelsior Rotterdam

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mars15, 14 mei 2004.

1. mars15

mars15 Guest

Hier zet ik mijn verhaal neer als manager van Excelsior met het spel Championship Manager 03-04 :cool:. Ik zet alle wedstrijden door middel van screens en een verhaaltje neer. Graag reacties of jullie het leuk vinden om dit te lezen, ik vindt het leuk om te schrijven. Dit is mijn eerste verhaal

10-7 2003, Rotterdam
    Excelsior zoekt nieuwe manager na afzegging van Henk van Stee

Excelsior Rotterdam zoekt een nieuwe manager nadat Henk van Stee op het laatste moment toch niet naar Excelsior is gegaan. De redenen van Henk van Stee zijn niet bekend. Excelsior is nu op zoek naar een vervanger voor Henk van Stee. Martin de Jager voorzitter van Excelsior heeft tegenover Radio Rijnmond toegegeven dat Excelsior al een opvolger heeft. Morgen zal de naam door Martin de Jager bekend worden gemaakt in een persbericht aan de media.

11-7 2003, Rotterdam
    Excelsior heeft in Marcel van der Waal een nieuwe manager.

Martin de Jager heeft vandaag de naam van de nieuwe manager onthuld. De Jager maakte bekend dat Marcel van der Waal bij een lokale club in Rotterdam hoofdtrainer was. En als nieuwe uitdaging Excelsior is tegengekomen. De doelstellingen voor het seizoen van Excelsior zijn alsvolgt: Volgens Martin de Jager moet Excelsior deze competitie een periodetitel halen.

13-7 2003, Rotterdam
    VI praat met van der Waal

Vi: Hallo
    van der Waal: Hallo
    Vi: Gefeliciteerd met de aanstelling als manager van Excelsior
    van der Waal: Bedankt, Ik vind het een leuke club met veel potentie
    Vi: Wat zijn u doelstellingen voor komend seizoen ?
    van der Waal: Ik hoop natuurlijk dat we aan het einde van het seizoen zijn gepromoveerd.. hoe maakt niet uit
    Vi: Oke dat is duidelijk
    Vi: Gaat u nog aankopen doen ?
    van der Waal: Waarschijnlijk niet. Wij hebben niet zo veel geld voor transfers.
    Vi: Veel succes met het komende seizoen
    van der Waal: U ook bedankt en veel succes met uw blad

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2004
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ikke niet begrijp :confused:

3. mars15

mars15 Guest

Zaterdag 19 Juli 2003 Diest - Excelsior 1-1
    De eerste oefenwedstrijd van Excelsior is geeindigd in een gelijkspel.
    In en tegen Diest is werdt het 1-1. Doelpuntenmaker van Excelsior was Remco van Boxtel die hiermee de eerste goal maakte voor Excelsior dit seizoen

Vrijdag 25 Juli 2003 1.Fc Bochelt - Excelsior 0-2
    De tweede wedstrijd eindigde in een overwinning voor Excelsior. Tegen de Duiters werd het 0-2 Doelpuntenmakers waren El Hamdaoui en Patrick Mtiliga

Maandag 28 Juli 2003 OH Leuven - Excelsior 0-1
    De derde wedstrijd van Excelsior eindigde in de tweede overwinning. Doelpuntenmaker van Excelsior was Rene van Dieren die via een strafschop afstand nam van Leuven

Vrijdag 1 Augustus 2003 Excelsior - KVSK 2-1
    De vierde oefenwedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning.
    Doelpuntenmakers waren Remco van Boxtel en huurling Bandjar

Op deze vrijdag werd door Marcel van der waal al verteld wat men verwachten.El Hamdaoui vertrekt per direct bij Excelsior. De speler die wel belangrijk was vorig seizoen stond op de transferlijst omdat hij veel geld op zou brengen. En Excelsior dit goed kan gebruiken.

El Hamdaoi voor € 750k naar Racing Santander
    El Hamdaoi vertrekt naar Spanje. Volgens manager Marcel van der Waal had hij het geld nodig voor de gezondheid van de club. Hij vertelde er ook bij dat hij nu op zoek gaat naar een goede vervanger voor El Hamdaoi. Ook vertelde hij dat de kans groot is dat er binnenkort nog een speler vertrekt bij Excelsior.

Maandag 4 Augustus 2003 Excelsior - RW Essen 2-1
    De laatste oefenwedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning. Doelpuntenmakers waren van Boxtel en Rory de Groot

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit heb ik wel 's eerder gezien op een nederlands forum van CM.
    Altijd leuk om de carierre van andere te lezen, ik ben zelf momenteel met Liverpool bezig, 1ste seizoen UEFA Cup gewonnen! :+

Keep on going mars15! :)

5. mars15

mars15 Guest

Zaterdag 9 Augustus 2003: KBG - Excelsior 0-4
    In de eerste ronde van de Amstel Cup heeft Excelsior een makkelijke overwinning gehaald tegen amateur KBG. Door doelpunten van 2x Remco van Boxtel en 1x Holman en de Haan. Excelsior speelt in de 2e ronde tegen Vitesse, thuis op 23 September

12 Augustus 2003: Spann naar Excelsior.
    De onbekende Reinaldo Spann gaat bij Excelsior voetballen. Hij tekende een contract voor 3 jaar bij Excelsior. Hij kwam transfervrij over. van der Waal vind Spann een goede middenvelder die het goed zal doen bij Excelsior aldus van der Waal tegenover RD.

Zaterdag 16 Augustus 2003: Excelsior begint met overwinning
    Door een 1-0 zege op Dordrecht 90 is Excelsior goed begonnen aan het nieuwe seizoen in de Gouden Gids Divisie. Doelpuntemaker aan Excelsior kant was Rory de Groot vlak voor tijd

18 Augustus 2003: Adam Lockwood naar Excelsior
    Lockwood komt over van Yeovil. Hij werd gehaald voor € 20k. Een goede Engelse verdediger aldus van der Waal.

Woensdag 20 Augustus 2003: Gelijkspel in Rotterdam
    De 2e wedstrijd in de GGD werd een gelijkspel. In Rotterdam werdt het 2-2. Doelpuntenmaker was voor Excelsior Remco van Boxtel met 2 goals

21 Augustus 2003: Danny Buijs naar Heerenveen.
    Danny Buijs verlaat Excelsior per direct en tekent in Heerenveen een contract voor 3 jaar. Het levert Excelsior €140k op. Dit is volgens manager van der Waal nodig om meer versterkingen te halen.

21 Augustus 2003: Cerci opvolger van El Hamdaoui.Allesio Cerci tekent een contract voor 3 jaar bij Excelsior. De Spits word in Italie als een echt talent gezien die overal scoort. Excelsior moet AS Roma € 600k betalen voor Cerci die 16 jaar oud is.

RD: Wat verwacht u van Cerci ?
    van der Waal: Ik denk dat dit de spits is die Excelsior zeker nodig heeft.
    RD: Een speler voor gelijk de basis ?
    van der Waal: Ja ik denk het wel ja.. u zult het zien binnenkort
    RD: Oke succes met Cerci.
    RD: Laatste vraag hoeveel goals kan Cerci maken dit seizoen denkt u ?
    van der waal: Ik denk tussen de 15 en 20 goals
    RD: oke tot ziens
    van der waal: Dag en tot ziens

Maandag 25 Augustus: Overwinning in Limburg
    Excelsior won gemakkelijk op de maandagavond van Mvv. Het werdt uiteindelijk 1-3 voor de Rotterdammers. Goals van debutant Cerci. De andere goal was een eigen treffer van Arjan van den Herik

29 Augustus 2003: Laatste aankoop nieuw Excelsior
    De laatste aankoop volgens van der Waal is David Mulligan 21 jaar een een talentvolle verdidger. Mulligan was gratis en kon zo snel naar Excelsior toe

Maandag 1 September: Weer uit overwinning
    Excelsior start de competitie goed vandaag was Heracles slachtoffer van de aanval van Excelsior. Het werdt 1-2 door Spann en Cerci

Maandag 15 September: Monstorscore Excelsior
    Excelsior won vandaag voor eigen publiek met maar liefst 6-0 van De Graafschap. Door treffers van: 3x Remco van Boxtel 2x Cerci en 1x Opoku de huurling van Feyenoord

6. mars15

mars15 Guest

morgen meer

7. Ik heb een aantal vragen:

- hoe kom je aan die interviews?
    - Hoe kom je aan de achtergrond van het stadion?

8. mars15

mars15 Guest

1 zelfgemaakt
    2 door een background pack te hebben als het goed is te vinden op www.thedugout.net

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    eerlijk gezecht vind ik het niet zo boeiend :+ maar wel leuk dat je het doet hoor :9 het is dat ik niet zo van voetbal hou anders vond ik het wel leuk hoor :)

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik een paar tips geven, een paar gratis en goede spelers, ze lijken niet goed maar ze speelden bij mij fantastisch.

- Dikoumeh - free transfer
    - Oskarsson - ergens in ijsland
    - Prince - free transfer

Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  11. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Cool mars :D

12. Ajax

Ajax Guest

hoezo moeten wij dit weten?

13. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoef je niet te weten :confused: , blijf dan weg ofzo. |:-

14. mars15

mars15 Guest

Zaterdag 20 September 2003: Gelijkspel in Apeldoorn.
    Excelsior speelde vandaag gelijk tegen nieuwkomer AGOVV. Beide goals werden gemaakt nog voor rust. Voor Excelsior scoorde in de 7e minuut Alessio Cerci. Huntelaar scoorde de goal voor AGOVV

Dinsdag 23 September 2003: Excelsior door in Amstel Cup.
    Excelsior bekert verder ten kosten van Vitesse. Na 90 minuten bleef het gelijk op Woudenstein. Na de verlenning moesten strafschoppen de winaar bepalen. Excelsior bleek de beter penaltys in huis te hebben het werdt 3-1

Interview met Sbs6
    Sbs6: Hallo
    van der Waal: Hallo, goedenavond
    Sbs6: Gefeliciteert met de overwinning
    van der Waal: Ja bedankt
    Sbs6: Knap om een eredivisie ploeg uit de beker te halen
    van der Waal: Ja ik heb onze spelers ook een complument gegeven
    Sbs6: Had u dit verwacht ?
    van der Waal: Nee maar het is altijd wel te hopen
    Sbs6: Oke en nu ?
    van der Waal:Kijken wat de loting is...
    Sbs6: U Speelt in de volgende ronde tegen Ajax
    van der Waal: Ow oke erg lastig maar we hebben een kleine kans
    Sbs6: Oke we zijn benieuwd
    van der Waal: Oke danSbs6: Bedankt en tot ziens
    van der Waal: Graag gedaan en tot ziens

Zaterdag 27 September 2003: Doelpunten festijn op Woudenstein 5-4
    Excelsior won vanavond van Emmen. Het werdt een prachtduel voor de toeschouwers met veel goals. Voor Excelsior scoorde Cerci 3x, Remco van Boxtel 2x

Woensdag 1 Oktober 2003: Excelsior wint in Haarlem
    Het werd opdeze woensdag avond 0-2 voor Excelsior een makkelijke overwinning dus. Holman en van Boxtel scoorde de 2 goals van Excelsior

Zaterdag 4 Oktober 2003: Excelsior wint weer 2-1
    Vandaag werd GAE verslagen de ploeg uit deventer verloor in Rotterdam met 2-1. Voor Excelsior scoorde Cecillio Lopes en Lockwood.

Zaterdag 18 Oktober 2003: Excelsior speelt gelijk
    Thuis tegen Top kwam men niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel

15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tip: koop Carlos Daniel Hidalgo en/of Evandro Roncatto. je kan ze waarschijnlijk wel krijgen (als ze niet al verkocht zijn)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Evandro Roncatto en Allesio Cerci heb ik ook gekocht met Liverpool. Cerci heb ik in het 2de gezet om wedstrijdervaring op te doen (hij is nog maar 16) maar Roncatto staat elke week centraal op het middenveld en doet het vrij aardig!
    Ook heb ik Carlos Tevez gekocht van Boca Juniors, dat is echt een MUST-HAVE! :)

17. mars15

mars15 Guest

Woensdag 22 Oktober 2003: Excelsior verliest sinds lange tijd weer
    Na de goede reeks van Excelsior moesten ze toch genoegen nemen met de verlies partij tegen Eindhoven. In Eindhoven werdt het 2-1. Het is de vraag of men nu klaar is om tegen Ajax te spelen in de Amstel Cup.

Zaterdag 25 Oktober 2003: Excelsior wint van Ajax
    Excelsior heeft het onmogelijke toch gedaan. Het won zaterdagavond van Ajax. Het was een uitstekende wedstrijd waar Excelsior toch beter was dan de favoriet uit Amsterdam. Het werdt 2-0 door goals van Bandjar en van Boxtel voor rust. Excelsior speelt in de vierde ronde tegen Heracles

Woensdag 29 Oktober 2003: Excelsior wint in het verre Leeuwarden
    De reis naar Friesland was niet voor niks. In Leeuwarden werdt het 1-2 voor Exclesior. Super talent Cerci en van Boxtel maakten de beide goals voor Exclesior

Maandag 3 November 2003: Cerci maakt hattrick
    Excelsior won met 4-0 van Fc den Bosch. Alessio Cerci maakten 3 goals. De andere goal van Excelsior kwam op naam van Bandjar. Excelsior is nog steeds in goede doen

Woensdag 12 November 2003: Telstar - Excelsior 0-1
    Op de woensdag avond maakte Excelsior geen fout door van Telstar te winnen. Het enige doelpunt kwam van de schoen van Lopes.

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ook eens de stand in de 1e divisie en de topscorersranglijst een zien

19. mars15

mars15 Guest

Zaterdag 22 November 2003:Gelijkspel tegen Veendam
    Excelsior slaagde er niet in om te winnen van Veendam. De wedstrijd eindigde in 1-1. Cerci benutte in de laatste minuut een penalty voor de Rotterdammers.

Zondag 30 November 2003: Winst op Spangen.
    Excelsior wist tegen de rivaal uit Spangen te winnen. De wedstrijd eindigde in 1-3. Bandjar en 2 goals van Cerci zorgde voor de overwinning. Na afloop van de wedstrijd was voorzitter Martin de Jager erg blij met de overwinning.

Woensdag 3 December 2003: Gelijkspel te Limburg.
    De wedstrijd eindigde in 1-1. Voor Excelsior scoorde Lopes. De lange reis naar Limburg was voor eigenlijk voor niks dus.

Zaterdag 6 December 2003: Winst tegen Helmond
    Excelsior won van Helmond Sport. Thuis werdt het 3-1 door doelpunten van Lopes en 2x Cerci.

Zaterdag 13 December 2003: Excelsior uit de beker.
    Excelsior wist niet te winnen van Heracles. Het verloor jammelijk met 3-1. Voor Excelsior scoorde nog wel Lopes.

20. mars15

mars15 Guest

Binnenkort meer zit nu met examens enzo

Deel Deze Pagina