ik heb geen gamecube, en bij bonus disc zit volgens mij geen majora's mask dus dan heb ik zowieso een n64 nodig om majora's mask te kunnen spelen
Ik heb geloof ik hier nog geen artwork gezien. ik kijk hier ook echt onwijs naar uit. Ik heb hier nog ff een artwork plaatje van link: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=zeldas11.jpg K zet hem niet neer hier, anders word hij te groot.
ITNL3: gaat om gameplay niet om grafix! Als je geilt op special effects moet je een dvd-tje opzetten, kan geen enkele console aan tippen
Er is een collectors edition te koop in de sterrencatalogus van de nintendo-site waar je een collectors edition kunt bemachtigen met daarop: The Legend of Zelda (originele nes versie) Zelda 2: The adventure of Link (originele nes versie) The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) The Legend of Zelda: Majoras Mask (N64) The Legend of Zelda: The Wind Waker demo en nog een filmpje van alle Zelda's die t/m de cube verschenen zijn. Linkie: klik Geen sterren/geregistreerde games? Hij is ook op ebay te vinden