Race Driver 2: 88%

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zhin, 15 mei 2004.

1. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij DTM/Toca Race Driver 2 op 88%, waar je de keuze hebt tussen een truck- of icerace (met 'n Aston Martin).
    Het lukt me beide niet om te winnen (of voor Five-O te eindigen). Ik doe normaal zelf schakelen en dus heb ik zelf de autom. bak geprobeerd, maar dat helpt zelfs niet.... :mad:

Iemand any tips.....? :{

2. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    harder rijden

3. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik ook en dat ijs rcen met die austin matin is echt kut die auto rijd voor geen meter

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Soms heb ik het idee dat het onmogelijk is om te halen omdat je niet bij de eerste kan eindigen, hoe hard je ook rijdt... :{

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik zelf ook wel eens last van, ookal ben je constant aan het proberen binnen de eerste paar bochten je naar voren te werken, ze zouden gewoon een kwalificatie erin moeten doen zodat je ook op je rechtmatige startplek staat inplaat van door de makers bepaalde plaats. Maar als advies zou ik zeggen het sepl ff laten rusten qua single player...

6. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze al gehaald?

Hoeveel en welke races/klasses komen hierna nog...?

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja deze heb ik al gehaald... ik had de truck race gedaan, het is idd heel moeilijk maar, je moet gewoon die Five-O proberen in te halen en dan blokken als hij jou probeerd in te halen... maar je kan hem ook gewoon de 1e bocht de baan af beuken

8. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al een hele opgave, als je hem van de baan wilt afrijden en vervolgens ook op de baan blijven zodat andere je niet inhalen.....

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    tip voor ice-racing: Je begint met een lang stuk en dan scherpe bocht naar rechts (als ik het over dezelfde race heb als jij). Daar moet je five-0 zo beuken dat hij achterste voren op de baan komt en jij nog wel kan rijden. Krijg je aantal seconden voorsprong en was bij mij net genoeg om te winnen.

10. remcodeweerd

remcodeweerd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat je five o gelijk bij de start links aan de kant krijgt zodat ik hem iets op het gras kan drukken zo kom jij voor five-o en five ok begint als laatste aan de wedstrijd

concentreer je dan vooral op five o je hoeft aleen voor hem te eindingen als je niet teveel risco neemt om de rest voor te blijven lukt dit je makelijk

11. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... zo te zien kan een DTM 2 SP. lijst met lamers zonder problemen worden opgesteld :p

naja, ben teminste niet de enige :)

12. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik mis is dat je de auto niet kan afstellen in de career mode,in tegenstelling bij dtm1 waar je voor iedere race dat wel kon doen,of heb ik nu iets gemist?

13. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    die Five-O steeds agressief eraf rammen en veel shortshiften.

14. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,de tacktiek van hem beuken heb ik ook gedaan.En als je een bocht neemt,ga dan in de binnenste bocht in het sneeuw rijden,zodat je er niet uitvliegt. Heeft trouwens iemand deze race al ''eerlijk'' gewonnen? ;)

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch eerlijk?? :9 je hoort scotty na een geweldige beuk partij toch meestal zeggen: great overtaking laet!! (ofzoiets)!! :D :D

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik zelf ook nog wel eens vergeet, is dat je niet éérste hoeft te liggen na de eerste ronde. Juist later in de race wordt het makkelijker in te halen en ik heb al redelijk veel races gewonnen nadat ik een fout had gemaakt maar ik gewoon de gehele race uit reed. Geen tip toegespitst op deze twee races dus, maar meer een algemene tip.

17. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    De makers willen ook niet dat je het ''eerlijk'' doet... waarom geven ze je dan zo`n verneukte Oosten Maarten ;)

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eerlijk? Als je als 1ste over de finish gaat is het toch eerlijk? Iig heb ik op normale wijze gewonnen en ook met veel voorsprong. De truc is weinig gassen en tot de 3e versnelling niet volgas geven. Zorg dat je de baan een beetje kent en let op wanneer je weer kan gasgeven als je neus een beetje de goede richting opstaat. Dit kan al voor de bocht weer.

19. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we 't over de snowrace of truckrace...?

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De snowrace toch? De trucks heb ik links laten liggen en pas op live voor het eerst (en laatst :+) gereden.

Deel Deze Pagina