Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ekash, en wie het verkoopt is voor iedereen anders.
    voor een qeust van de fighters guild, ik geloof percius mercuis moet je naar eengrot o,m wat gozxers te killen en daar liggen er aardig wat

2. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Et is idd et makkelijkste als je gewoon een spell laat maken van 100 open lock. Kost niet veel...en misschien moet je een skill iets trainen (moet je effe kijke welke skill)

3. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet gewoon een heel hoog level hebben insecurity en een masters of grandmasters lockpick hebben daar lukt het ook mee.Ik doe dit omdat ik niet erg goed ben in magic . Buiten destruction dan .

4. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    een hoog level in onzekerheid?
    just kidding

5. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik hed het nog over die boots of blinding speed, maar in mijn lange no-gaming perdiode ben ik vergeten waar deze queest ook alweer te vinden was, ik dacht bij caldera maar ik kan het niet vinden!

6. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet caldera uitlopen, volgens mij in de richting van de mines, en dan kom je langs de weg de trader peniemie tegen

7. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, i'll get right on it :D

/edit: die armor resist magicka lag tog onder ebonheart?

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  8. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de beste medium armor is en waar die ligt? ik speel voor het eerst met medium en heb nu een schijtarmor...

9. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ja en volgens mij is de beste light in een kast in de tower of fyr in tel fyr, lock vcan 100 weet het niet zeker of dat de beste is
    en die ja slaat op je eerste vraag

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De beste medium armor is de Ebony Mail. Die krijg je van de Temple als beloning voor een quest (je moet heel hoog in rang zijn om deze quest te krijgen).
    Van de normale medium armor is Indoril het sterkste. Indoril is dat wat Ordinators aan hebben. Je kunt dit armor op verschillende manieren krijgen.
    1) Vermoordt een Ordinator en steel zijn armor (gebruik wel taunt)
    2) Ga naar Vivec. Temple Districht. Hall of Justice. Ordinator Barracks. Hier kun je uit de kisten en kasten Ordinator armor stukken stellen. Pas op, er zijn bewakers, maar niet alle kisten worden even goed bewaakt.
    3 ) Vraag in Vivec rond naar rumours en secrets. Mensen zullen je iets vertellen over geheimzinige moorden. Als je hierna in de Hall of Justice met een bepaalde ordinator praat, krijg je een opdracht. Als je die opdracht haalt kun je als beloning ordinator armor krijgen (je kunt kiezen tussen 2 beloningen)

Is dit allemaal te veel werk, en ben je al tevreden met wat minder sterk armor, dan heb ik hier nog meer tips.
    In suran is ergens een winkel (je zult even moeten zoeken, maar Suran is niet zo groot) waar een Dreugh Cuirass ligt uitgestalt. De bijbehorende helm en schild liggen uitgestalt bij een Wood elf smid in Balmora.
    Dan is er nog Orcisch. Orcisch ligt op vrij veel plekken. Ik zou zo direct niet een preciese plaats kunnen aanwijzen. Er is wel vlak bij Dagon Fell een plek waar een groepje Orcs met Orcisch armor bij een Beeld van een of andere Deadra staan, maar die zijn erg sterk (en met veel).

edit/ dat wat berend noemt is de 'carcass of the saviors hide'. Dat is het sterkste light armor.

11. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Yo thx voor de overvloedige info, vanvond heb ik die ebony mail! ik was toch al van plan om een pelgrim stylo aproach te nemen deze keer dus de temple afmaken gaat wel lukken... heb er zin in! Ik weet niet of iemand er interesse in heeft maar ik was laatst een dreamer cave aan het clearen en toen kwam ik aan het einde en dacht ik alles gepakt te hebben toen ik iets zag glinsteren achter een bak waar items in zaten en dat waren 2 handschoen, met armorrating 75 (heavy) en met de een constant effect stength +20 en de ander Endurance +20 :D joy!

12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    waar waar?

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar kom je met de main quest. Die dingen heten 'the fists of randagulf', en zijn de sterkste gloves in het spel. Uiteindelijk (bij een heavy armor skill van 100) hebben ze een armor rating van 310.

14. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    uhm... wat moet je daar dan eig doen, straks heb ik de mainqueest vernaggeld!

/Edit Ze liggen op khartag point schiet me nu weer te binnen, das is bij zo'n havenstadje tussen Balmora en Gnisis. Hla Oad dacht ik...

//Edit Ik weet het nu zeker, De cave heet Ilunibi, Carcas of the Saint die ten noorwesten van Gnaar mok ligt. Heb even op de Digitale map gecheckt.

///Edit Ik kan me nog een geflipte man onder ebonheart herinneren, wat had deze ook alweer aan?

////Edit laat maar, ik weet het weer, de lords mail! Tja als er niemand post kan ik niet gaan dubbelposten heh :D:D:D

Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  15. masterchief99

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe je een scout locations op je map kan laten revealen op je map?? Ik ben nu ff in seyda neen bij die ene scout van de blades geloof ik in dat trade house . :confused:

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Door met ze te praten, en te praten over de plaatsnamen in het lijstje met onderwerpen. Overigens komen plaatsen altijd automatisch op je map als je ze bezoekt.

17. masterchief99

Leuk Bevonden:
    0
    Ja owk bedankt he

18. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    damn het is saai in deze thread...

19. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik me eigen huis kan kopen...als dat al kan??

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kan niet alleen als je een hoge rang krijgt bij een van de 3 great houses

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina