Pre-E3 gedachtes: na de persconferenties

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Marinus, 11 mei 2004.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het spannenste/ leukste van de E3 al geweest?

Aangezien er vandaag nog niet echt geweldig nieuws is geweest

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Het is pas begonnen ... ik denk dat morgen pas alles uit de kast wordt gehaald ..

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe laat is vandaag 10:00 AM PST? Want dan doet Sega een grote onthulling...

4. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik de filmpjes downen van de persconferenties van micosoft en sony ? Jullie hebben ze blijkbaar al gezien... Dus geef me a.u.b. die link ff en dan ga ik eens mee discuseren... _O_

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De 'grote' aankondiging is al geweest schijnt. Gelezen op het forum van TeamXbox:

Nou nou! :) Jammer hoor, had er wel meer van verwacht... (mocht dit echt waar zijn, wat best waarschijnlijk is)

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    is dat de grote aangkondiging v Sega????? :'-(

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, thanks...
    Daar word ik niet warm van. Ik had ook op meer gedacht (en gehoopt).

8. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :confused: :D

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik veel goede en veel teleurstellende dingen heb gezien. Zelda is natuurlijk geweldig gedaan, dit hadden ze al eerder moeten doen, dan had Nintendo niet zo veel schade opgelopen aan het 'kiddie' imago. Verder vind ik wel dat het DS gebeuren een beetje opgeblazen wordt. Ik heb er nogal twijfels bij en daar ben ik dan niet echt door overtuigd. PSP gaat het wel maken, daar ben ik zeker van. Met de steun en marketing van Sony gaat dat wel goed komen, hoewel het geen revolutionair ding is. Sony zit vooral op hun grote successen te leven en dat doen ze ook prima. GTA en Gran Turismo zijn voorbeelden, maar ook Eye-Toy lijkt het toch echt te gaan maken. Microsoft vind ik toch ook wel goed bezig met een zeeeer indrukwekkende Halo 2, maar ook onverwachte Conker: Live and Reloaded ziet er echt geweldig uit en is eigenlijk onverwacht een van mijn favorieten geworden van deze E3! Verder hoor ik bijna niets over Fable, wat vorig jaar (en daarvoor) toch een echte hype was voor de Xbox. Beetje teleurstellend. Jade Empire maakt dat wel goed en vooral het nieuws van EA op Live maakt deze E3 toch ook voor Microsoft geslaagd. Zeker niet teleurstellend en ik vind echt dat alledrie de consoles het aardig goed hebben gedaan, kan geen echte verliezer aanwijzen.

10. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met je eens. Bij sommigen krijg ik de indruk alles wat MS is is hemels en de rest is niks. Daar hebben ze toch een woord voor ofzo voor mensen die zo praten, ben het ff kwijt...kom er straks wel weer op.

Anyway beste E3 ooit en voor een gamesliefhebber een hemel, oh ja ik heb het weer voor fanboys die hebben blijkbaar weinig op gemerkt. Ben blij met de E3 die voor alle platformen killerapps uitbrengt portemonaie gaat overuren maken en Sony,MS en NGC gaan weer lachen.

Deel Deze Pagina