Zoals we allemaal weten beheerd Microsoft bijna de hele PC-business. Dit begint zijn vruchten af te werpen voor ons, xboxbezittertjes. Delta Force, Battlefield, Call of Duty, Doom III, Half-life 2, Far Cry. Maar ook STALKER komt waarschijnlijk naar de xbox. Voor deze games heb je een zeer goede videokaart nodig, en voor als je die niet hebt is het echt vet dat al die games ook naar de xbox komen. Denken jullie dat het feit dat microsoft de PC-wereld bezit game-ontwikkelaars beinvloedt om de game dan ook maar naar de xbox te brengen? En wat vinden jullie van deze ontwikkeling? Met die laatste vraag bedoel ik eigenlijk hoe vet is dit en welke games lijken jullie het leukst?
Het heeft ook een negatief effect. Xbox games die naar de PC gaan, wat maar al te vaak gebeurt. Dit heeft tot resultaat dat veel PC gamers geen Xbox kopen, of zelfs de aankoop maar overwegen, want alle Xbox games komen uiteindelijk toch wel in een verbeterde versie op de PC.. En voor die 4 tot 5 Xbox-only toppers die werkelijk alleen op de Xbox blijven, hoef je het ook niet te doen.
daar heb je cker een punt mee, ik baalde echt dat halo ook naar de PC ging. Veel mensen zullen dan ook geen xbox gekocht hebben omdat halo toch al op de pc was. Maar er zijn toch meer topgames die van de pc naar de xbox gaan dan games die van de xbox naar de pc gaan. Ik vind het een goede ontwikkeling iig.
Ikke wel hoor, en eerlijk gezegd .... I DON'T CARE... Die games die je opnoemt zijn allemaal toppers die ik NOOIT op me PC zal kunnen spelen, en plus, het doet de Xbox goed
Echt een perfecte ontwikkeling, aangezien de Xbox ook over Live functies beschikt is het ook bijzonder geschikt voor dit soort games, de goede controller zorgt ervoor dat muis & toetsenbord overbodig worden... "MS keep on going"
Inderdaad, mijn PC is ongeloofelijk verouderd, maar nu kan ik straks toch Doom 3 spelen... En Halo kwam pas 2 jaar later oid op de PC, dus ik denk niet dat die PC gamers dan een xbox voor Halo hadden gekocht. Ik vind het in elk geval niet zo erg dat Xbox games op de PC kopen, want de meeste Xbox games komen pas een tijd later op de PC, en dan hebben diegene die op de game zaten te wachten al een Xbox gekocht, bovendien zijn de volharde PC gamers meestal "tegen" consoles, en kopen ze sowiezo geen console
Microsoft heeft nu al een monopolie op pc en software gebied en door mensen zoals jullie breid dit alleen maar uit. De wereld kan niet meer zonder microsoft en dat is absoluut geen goed ding. Oftewel weg met microsoft.