Om je maar even letterlijk te quoten:
"De enige manier om 2 Xboxen aan één internet abonnement te kunnen hangen is
1: Je hebt tenminste 2 IP nummers nodig, en
2: Je moet de poorten van het ene IP adres naar de ene XBox en de poorten van het andere IP adres naar de andere Xbox loodsen, en
3: Je moet ook het uitgaande verkeer van beide Xboxen over beide poorten moeten leiden."
Pas na de Tsunami update idd. Daarbij snap ik ook niet helemaal wat dit nou met mijn reactie te maken heeft, ik heb nml nooit het tegendeel beweerd.
Dus?
Waarom zeg je dan niet gewoon "Het is van tevoren nog niet vast te stellen, maar je kan het natuurlijk wel gewoon ff uitproberen" ipv een heel lang onintressant verhaal op te hangen over het feit dat de xbox helpdesk uit hun nek lult, dat je routers van duizenden euro's nodig hebt en dat je over de grootste tcp/ip kennis van de wereld beschikt.
Wat zou zo'n technisch verhaal voor een toevoeging bieden, als de enige manier om te checken of het werkt het gewoon zelf uitproberen is (of was in dit geval, want we hebben het hier over de periode voor Tsunami) Dus idd, daar zijn we niet in geinresseerd.
Ik denk dat jij beter zo'n leesbrilletje van 1,50 bij de Blokker kunt halen, aangezien ik toch duidelijk zeg: "Gewoon beide xboxen in de router, en spelen maar. Natuurlijk kan dit verschillen per provider/router/instellingen (...)"
Laatst bewerkt: 17 mei 2004