Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke, ik zal het onthouden.. en het is trouwens NIET moeilijk te bevatten voor mij, nogal onzinnige opmerking..

oke ff iets anders, hoe kun je Ninja Gaiden 3 krijgen?

2. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    zoals hij zei. we sluiten deze discussie. Dit hebben we al een paar pagina's geldene over gesroken. Praat gewoon over ninja gaiden

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Nu haal jij ut ook weer aan :mad:
    Maar die hoe kan je in hemelsnaam dat beest van chapter 12 doden :confused:

4. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een camera in een 3rd person game ooit goed geweest dan? Je moet er mee leven, het hoort er nu eenmaal bij. Maar met games als deze en bijvoorbeeld Prince of Persia, heb ik wel zoiets van 'dit is het beste wat je ervan kan maken'. Het enige wat ze hadden kunnen doen is bijvoorbeeld een lock-optie, dat je een boss op zo kan locken .... maar dat heeft ook niet mijn voorkeur. Echt, dit is het beste wat je voor dit soort games kunt verwachten van een camera. Als je dit slecht vindt, dan vind je het in alle 3rd person games slecht.

Over Chapter 12, ik zit nog in level 9, dus ik kan je nog ff niet helpen. Heb ff een break genomen, dit spel is nogal adrenaline verhogend :). En het is lekker weer, dan vind je mij niet achter mijn X-doos, Kubus of Speelstation 2 :).

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  5. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0

OMFG om te zeggen dat de camera in dit spel normaal is net als andere 3rd person spellen is een understatement. De cameraview is echt uber triest voor woorden, al helemaal met bosfights, om nou te zeggen leer er maar mee te leven is ook naief, zo zou er nooit iets verbeterd worden volgens jou.

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast in chap 5. Ik krijg dat beest met die tentakels maar niet dood. Heb maar 3 elixers, dus als ik start bij die ninja's gebruik ik er 1, dus dat word nog 2 onder weg vind ik er weer 2, maar die gebruik ik weer bij die beeste, dus ik heb nog maar 1/0 elixer over voor dat tentakelbeest. Ik kom er niet meer uit iig, kan iemand helpe :p ?

7. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hoevaal< moet ik vragen hoelang het duurt :'-( ik wil graag antwoord ;) dan zijn jullie van mijn gezeur ook weer af O-)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gewoon doorrennen. Negeer die ninja's, vlucht, ren zo snel je kan naar die eindbaas. Heeft bij mij ook gewerkt.
    En bij die eindbaas:
    Ren naar hem toe, spring en druk Y, als het goed is, heb je dan een tentakel afgesneden, doe dat ook bij de die andere en dan is hij korte tijd zeer kwetsbaar

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik heb het zelf nog niet uitgespeeld maar ik heb gehoord als je een goede gamer bent dat je zon 20-25 uur nodig hebt om hem uit te spelen

edit,ik ben nu in chapter 5 van de 16 en zit al op zon 4 uur speeltijd(maar ik ben dan ook geen goede gamer , meer een casual gamer)

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beheers je donald :+

11. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben nou bij Chapter 15 met iets van 20/21 uur gespeelt.
    Dit is mijn eerste run dus ik wist nog niet alles te liggen en hoe ik alles moest oplossen.

Maar als ik aan mijn 2'de run begint dan probeer ik hem zeker in wa minder uren te doen ;)

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    In chapter 8, kom je op een gegeven moment weer bij die millitia base! waar 2 van die machine geweren op je knallen, na die verslagen te hebben komt er een helicopter op je af. HOE VERSLA JE DIE :)

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    laat maar heb het al :)

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ?

15. X-Master 0

X-Master 0 XBox Hardcore Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden is zo meesterlijk, zit nou in Chaptor 4 en ik zit nou op precies 4 uur speeltijd! en ben bij die zwarte ninja,s met die explosieve shurikens, die zijn egt klote!!

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

die ninja's waren idd erug klote gewoon rollen springen counteren..

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    chapter 4 vond ik nogal moeilijk.Niet vanwege de tegenstanders maar om de goede weg te vinden.Maar die windmill shuriken die je in chap. 4 kunt vinden is best wel tof

18. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in chapter 12 en heb net die doku gast afgerost. Weet iemand waar je daarna naartoe moet want volgens mij ben ik verkeerd gelopen en dan duurt het weer zo lang om terug te gaan. :'-(

19. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je moet op die plek waar je doku gemolt heb die puzzel met die platformpjes doen en dan gaat alles vanzelf.

20. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dank je. Ik had wel die golden scarab gepakt en ben er toen vandoor gegaan :confused: Maar dan ga ik daar nou ff naar toe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina