Hier heb je idd gelijk in, want ik speel bijv. veel Rts games op het de pc en daar kom je weinig van dat soort gamers tegen, vooral omdat ze dan niet goed genoeg zijn. Alleen cheaters zijn meestal een probleem, maar verder heb je geen gamers die het spel echt verzieken.
Bij Shooters gebeurt het al eerder, want er zijn altijd kinders die het leuk vinden om hun eigen team uit te moorden. Maar bij de wat 'moeilijkere' shooters is dat al een stuk minder.
.
En bij Racegames kan je natuurlijk als bijv. spookrijder gelijk het hele potje verzieken.
Als je dit zo leest lijkt het alsof er alleen maar gecheat en gelamed wordt op het net, dat is natuurlijk niet zo want het is alleen maar een kleine groep van, wordt hier beweert jonge leeftijd. Mijn Reactie(heb het belangrijkste eruit gefilterd):
'Ik(14) ben toch ook best een serieuse gamer, game gewoon heel regelmatig online. Xbox live kan me eigenlijk niet zoveel boeien, gewoon door het magere aanbod aan topgames*mening*, maar op de pc game ik wel veel online(denk aan Rts-games zoals Aom en Generals). En dan willen jullie(mensen die nu 18 zijn en ook als gamer 14 zijn geweest, maar zich nu beter voelen...) mij verbieden om nog leuk online te gamen of naar een lan te gaan? Dat is toch discriminatie? Alsof gamers van de leeftijd rond de 18 niet alleen achter hun pc'tje zitten te cheaten. Niet persoonlijk bedoeld, maar waarom zou ik moeten boeten voor het gedrag van dat soort 'nep-gamers'...'
Nou dit zegt al genoeg
Laatst bewerkt: 20 mei 2004