Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien omdat alle titels waar je een Xbox voor koopt steeds worden opgeschoven? (Zie ook dat andere topic over uitstellen)
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja oke daar heb je een punt maar der zijn ook goeie punten als ik men xbox nu pas had gekocht had ik 4 van die kleine prullen van controllers
     
  3. TaLoS

    TaLoS Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die weet of de 4 speler co-op er nog in zit?
     
  4. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou deze game nog in de pre-order van de gcshop.nl komen? Want FullSpectrumWarrior is ook al in pre-order daar en die komt later uit...
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De 4player co-op is er helaas uitgehaald om dat dit niet leuk/onhandig zou zijn, vanwege het feit dat iedereen 1 een dezelfde persoon moet besturen.
     
  6. TaLoS

    TaLoS Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist gaaf, met zijn vieren tegelijk spelen
    Dan kan je op een gegevenm moment toch gewoon wisslene
     
  7. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    wanneer komt deze game nu uit? Ik hoor nu dingen als 30 juli :confused:
     
  8. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op mijn verjaarsdag, da's helemaal mooi :)!
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, heeft MS gedaan zodat de toptitels wat ruimer werden verdeelt..
     
  10. tarantinofan#1

    tarantinofan#1 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nou...ik wil m nu....:mad:
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De enige top titel die rond deze tijd gereleased zou moeten worden is uitgestelt tot 30 juli. Ik vind het maar een domme actie van microsoft. Dat ze gewoon zeggen dat het spel nog niet helemaal af is ofzo, want deze reden die ze nu geven slaat nergens op.:{
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo enige toptitel, wat denk je van Ninja Gaiden. :p
     
  13. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, maar dn nog is die reden van MS onzinnig. Spreiding ok, maar nog 2 maanden wachten.
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik bij gamekings in-game beelden heb gezien ben ik verkocht. Nu hoop ik dat het qua gameplay ook bijzonder wordt, maar ff een paar reviews afwachten. Ik hou deze titel in de gaten! Zeker omdat ik op zoek ben naar een goede en leuke rpg.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die is al gereleased, dus die telde ik niet mee. ;)
     
  16. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging over de spreiding van uitgeven, dus telt 'ie wel mee. Snap niet waarom 'ie dan ineens niet meedoet, hij is namelijk NET uit, niet een paar maanden. We gaan echt niet op 1 of 2 daagjes lopen muggenziften.
     
  17. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuup chill, Benneke was lollig. Check het knipogende smiley mannetje...Snap je die dinge?!?! Lig niet zo ze zeuren. Helpt toch niet. En het is niet goed voor je hartje ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat Ninja Gaiden gerealeased is op 14 mei, en in Amerika al veel eerder. Sudeki stond geplant voor 14 juni (of ergens in die buurt). 1 maand verschil is mijn ogen een flinke spreiding. Komt nog bij dat Microsoft waarschijnlijk doelt op de Amerikaanse markt wat betreft betere spreiding.
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwam sudeki niet 30 JUNI uit. Tenminste dat heb ik gehoord.
    Ik heb die moves gezien op gamekings en die zien er zo goed uit. Vooral elco en tal's trucjes. Met dat kanon en die matrix shit, ik krijg er kippenvel van. En de graphicws zien er prachtig uit, en ze kunnen niet op andere console's draaien.
    Weet iemand of het ook in de xbox magazine van 27 mei ook iets over sudeki komt.
     
  20. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren zelf ook eindelijk die gamekings uitzending gezien .... vond het inderdaad wel geinig, maar ik zag alleen wel dat waar ze ook tegen vechtten, ze deden bijna niets terug, het was echt meer inrammen op gastjes met zwaarden met een verstand van 0. Ik hoop dat dat meer met de difficulty te maken had waar ze hem op speelden, of dat het in het begin van het spel was. Verder zag het er heel goed uit, ik hoop dat de gameplay echt zo goed is als men zegt.
     

Deel Deze Pagina