yo...ik heb eindelijk weer eens me red alert 2 yuries revenge gevonden...d8 hem te gaan spelen,,,nou niet dus...hij instaleert hem goed enzo maar als ik hem wil opstarten ( dus bv op de snekoppeling klik) dan openthij hem heel ffe voor 2sec en daarna staat hij weer trug in windows een vriend van mij zecht dat me pc te snel is : maar dit lijkt me onzin wandt ik kan wel red alert 2 spelen en tiberiun sun etc dus lijkt hert mij dat yurues revenge het ook zou motene doen....die is tenslotte veel nieuwer.....me pc...intel p 4 3Ghz windows xp home edition.....geforce 5950......en nog wat shit..het zou dus niet aan me pc moeten liggen...weet iemand please hoe ik het spel wel kan spelen??? ( heb btw ook op me andere pc geprobeerd amd athlon 2400+ en een 16mb video kaart :{ maar daar deet hij het wel op ..
Ik denk dat het aan de drivers van je videokaart ligt. Kijk voor de zekerheid of je de nieuwste versie hebt!
Dat probleem had ik ook altijd met andere pc. Paar keer naar laten kijken maar helpte niks. Bij ene spel had ik het wel en bij andere niet, om gek van te worden. Zou proberen de drivers, anders weet ik geen raad.
Yuri's Revenge is gewoon een raar spel. Onze vorige pc voldeed aan de systeemeisen, maar toch liep YR voor geen meter (windows 98, 500 mHz., voodoo. Nu hebben we een nieuwe pc (XP home Edition, 3 gHz., Ati Radeon 9800 XXL) maar daar hebben we hetzelfde probleem als jij. Een vriend van me heeft dat ook. Ik kreeg YR wel aan de praat op mijn vaders laptop met XP professional (mocht het daaraan liggen)
Euhm al geprobeerd om hem op te starten in bijvoorbeeld windows 98, dit doe je door op de *.exe file rechts te klikken---eigenschappen-het 2e tabblad en dan de compatibiliteit aanpassen aan bijvoorbeeld 98 of 95, ik denk dat daarmee je probleem verholpen is...
mja daar was ik ok al achter gekomen en het werkt nog ook ... dus voor de mensen die het zlefde probleem hebben...rechter muisknop...eigenschappen.....compalitet...dan staat er als het goed is windows 95 dat moet je dan effe windows 98/ of me aan zetten en dan doen ze het wel
maj hij is inderdaat wel vet maar me pc is ook pas 2 weekjes oud ong ..en me ouders kochten de pc voor me terwijl ik zelf al aan het sparen was voor een nieuwe... dus heb me geld uitgegeven aan beetje videokaart