Luitjes,... Ik heb op me oude pc weer ff win 98 erop geknalt, maar alles gaat nu niet meer automatisch in tegenstelling tot win xp!! mijn vraag is nu, die netwerk kaart van die pc, hoe kan ik die installeren want ik heb er geen cd of floppy van en als ik mijn kabel in die ingang doet van de netwerk kaart dan vind ie helemaal niks, dus neem aan dat ik de netwerk kaart nog moet installeren??? hoe dan b.v.d.
want via de usb adapter vind die de modem wel, en als ik de kabel in de netwerkkaart steekt, dan gebeurd er helemaal niks, win xp detecteert dat allemaal automatisch, maar win 98 natuurlijk niet, dus win 98 ziet de netwerkkaart gewoon niet zitten.. dus wat moet ik doen zodat me pc hem detecteert.. of kan je geen verbinding krijgen met win 98 via een netwerkkaart en MOET het wel via die usb adapter die ik bij de modem gekregen heb tot ziens
heb je bij win98 al gezocht naar hardware? Ga dan ff naar configuratiescherm-> hardware -> en dan nieuwe hardware toevoegen. Als je geen flop op cd erbij heb gekregen is de kaart misschien plug-and-play en heb je ze niet nodig. Houdt wel ff je win98 cd bij de hand want die heb je misschien wel nodig bij het installeren.