[XOne] LAN (120) party op Zaterdag 03 Juli 2004 in Zwolle

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 16 mei 2004.

  1. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook meedoen!!!

    Versta je mij onder 1 van die vrienden? Ik ben werkeijk ontroerd. Maar ff serieus, ik wil ook wel komen alleen weet ik niet of ik dan op vakantie ben, ik reageer nog wel een keer wanneer ik er achter ben.
    Alleen is er 1 probleem, ik ben 15 3/4, maar ik speel als een "God" ;) Dus 1 uitzondering kan je toch wel maken he?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Whahaa, kutGe.. speelt als een god.. muhahahaha.. Maar ik rekende jou zeker mee.
     
  3. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Ik hoopte hem alleen zo over de brug te krijgen omdat mijn leeftijd nog wat aan de gevaarlijk kant is.
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    oei, dus je bent dus niet zo'n sterspeler??? te-te-te-te...

    Kutge.. geeft ie me minpunte... tss... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  5. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @All:

    Laten we proberen een beetje on-topic te blijven !
    Het zou jammer zijn door grappen, heen en weer te maken, je een waarschuwing krijgt.
    Heb je een vraag stel hem hier of PM/Mail me

    Dit word weer een spectakel en ik nodig bij deze dus ook iedereen die kan en zin heeft, gezellig aan te schuiven.
    De voorzieningen zijn goed en er zijn leuke prijzen en misschien is er nog wel een paar leuke verrassingen voor iedereen, dus ......

    Mods ?
    kan ik jullie nog een beetje bewegen tot een dagje (24 uur) lachen, gamen en gezellig praten over games en andere wereld zaken !!!
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... En ik ben pas in maart 14 geworden:mad: Ik ben ook altijd de jongste:confused::p
     
  7. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik nou 3mensen meeneem voor aan mijn xbox, kost het me dan nog steeds 10euro (zonder avondeten), mag dat, en blijft de limiet dan 120man?
     
  9. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Het antwoord hierop is ... Nee
    Er is plaats voor 120 mensen met 120 Xbox'en.
    Als jij met 3 mensen komt, dan is het 4 x € 10,- zonder eten.
    Het maakt niet uit of jij dan 1 Xbox meeneemt of 4, het gaat per persoon en plaats.

    Voor "kijkers" is ook geen plaats, tenzij zij zich gewoon inschrijven en een plaats reserveren. We zijn op zoek naar gamers.

    Algemeen:
    Er was nog geen leeftijdslimiet, maar die ga ik bij deze instellen --> minimum 16 jaar. Vindt jij dat je met 15 3/4 wel mee moet doen ?
    Doe me dan even een PM of Mail.

    Je hoeft geen 24 uur achter de Xbox te zitten. Er zullen een aantal competities zijn en de rest is vrij om LINK/LIVE te spelen.
    De nadruk ligt hier op de gezelligheid.
    Tussendoor een beetje fris drinken, gein maken, bij elkaar kijken en misschien eens wat andere games spelen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow Kees, klinkt ziekelijk goed!
    PM is onderweg, weet jij misschien een site om online even te kijken hoe groot de afstand tussen zwolle en amersfoort is? (sorry, mijn topoografisch vermogen laat erg te wensen over)
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de site (eerder genoemd) staat ook de button locatie en daar staat de complete uitleg, routebeschrijving knop en andere zaken. Succes
     
  12. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    question... doen jullie dit soort LANS vaker? :confused:
     
  13. Mysteriofoe

    Mysteriofoe Mr Foe

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk ben ik er ook weer bij want vorige keer was echt VET


    Ode to White _O_
     
  14. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja,

    Als "clan" zijnde organiseren we onderling een paar keer per jaar (max 16 man)een meeting. Omdat ik op school de ruimte ervoor heb en de middelen, hebben we dat uitgebreid naar 30 man op de Night of Xbox LIVE en nu lijkt het ons leuk om gewoon met zoveel mogelijk mensen 24-uur lang te kunnen gamen.

    Als we nu de 120 plaatsen vol krijgen, dan zal ik dat de volgende keer weer gaan uitbreiden.
    Als ik kijk naar de hoeveelheid mensen die in Nederland een Xbox hebben, dan moet er toch genoeg animo zijn ?!!

    Of je nu een goede speler bent of een slechte, jong of ouder, het gaat ons om een dag lachen met elkaar. Dus serieus voorbereiden hoeft echt niet.
    Je neemt je spulen mee, sluit alles aan, neemt wat te drinken en roep een in het rond wie er al een spel heeft opgestart en klaar is om mee te doen of zelf te joinen .... Dat is alles !
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb me net geregistreerd, plaats 22. Midden tussen de Dutch Ghost gasten. Serieus, dit wordt vet, mijn eerste ' echte' lan!
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Adriaan super initiatief _O_

    Zoals je weet zal ik er ook zijn... je geld is al onderweg. :cool:
     
  17. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste 20 inschrijvingen zijn binnen !
    Er zijn nog 100 plaatsen vrij mensen, dus schrijf je lekker in, als je iets groots wilt meemaken ?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit alleen met het probleem dat ik moeilijk een TV mee kan nemen en dat ik voor 3 juli mijn rijbewijs waarschijnlijk nog niet binnen heb :p. Hmm eens kijken naar wat er mogelijk is...
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    beuk schopt deze thread weer even omhoog en laat een ieder weten dat deze legendarische stamper ook wederom aanwezig zal zijn(handtekeningen na twaalfen boys and grils) :)

    uit eerdere ervaringen op de door de dutch ghosts geregelde xbox lan parties kan ik echt een ieder aanraden om dit een keer mee te maken.
    de night off xbox live was oa ook een wereldavond (wij hebben destijds toen de crystal xbox gewonnen) die ik graag nog een keertje of 10 zou over willen doen.
    in deze party zie ik zelfs nog meer (game)fun en potentie als op the night off xbox live.

    lees alles gewoon nog een keertje goed door en kom tot deze conclusie......alles is geregeld......de perfecte ruimte.....niet hutjemutje op elkaar maar ieder zijn eigen stekkie.....een internetverbinding waar bill gates zijn scrotum van zal krimpen......de kosten zijn echt minimaal.......de mogelijkheid dmv 5 euro extra een pizza naar binnnen pompen en weer helemaal voldaan achter je xboxie te kruipen......voor de deur parkeren(en gratis uiteraard)......DUS!!!!!!.......kom gewoon naar zwolle.....neem je xbox,games,tv'tje en ethernetkabeltje mee en je zit gerramd voor een etmaal waar je geen spijt van zal krijgen.

    de sfeer zal uiterst relaxed en gezond ontspannen zijn........ik zeg dit met nadruk erbij want niet alleen de crew maar ook ik zal hiertoe mijn steentje aan bijdragen.
    worden er toch ongeregeldheden bespeurd in wat voor vorm dan ook dan zal dit kunnen leiden tot een zeer kort lan feestje voor diegene die het nodig vinden om de boel te verneuken.

    ik hoop een ieder met goede zin en een gezond verstand te kunnen ontmoeten in zwolle om er daar een te gekke party van te maken.

    de neuk van beuk :)
     
  20. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens.. ik ben vegetarisch (no joke).. Zou ik echt niet een margarita kunnen krijgen?? Mijn vrienden en ik zijn verder erg enthousiast, nog even kijken of het qua datum kan, en of we die tv's vervoerd krijgen.. Zijn er nergens mensen met een tvtje of 2 over die we dan ff kunne gebruiken? :+
     

Deel Deze Pagina