unreal championship :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lord Kain, 18 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yo mensen ik heb vandaag ut gekregen en ik dacht ach leuk effe schieten en zo maar toen ik ging spelen ik was in gaming heaven _O_ _O_ _O_ echt super vet deze game maar nu wil ik jullie mening horen wat vinden jullie van deze game leuker dan halo xIII enz of uuuhhh.... zeg maar

greets

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    mij lijkt ie wel vet.
    ik vond het op de pc ook altijd wel vet.
    moet je misschien ook deel 2 kopen al heb je zin om het vervolg te spelen.

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Geniaal lekker doelloos rondknallen, zowel op PC als Xbox!

4. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me erg goed met UC vermaakt(eigenlijk veel te weinig op live gespeeld ;)). De game is zeker goed op de xbox overgezet, maar ik mis op de Xbox eigenlijk een beetje de verslavingsfactor die de game op de pc wel heeft. Ik heb geen idee waardoor dat komt, misschien alleen een idee. maar de game haalt het natuurlijk nog lang niet bij het niveau van Halo :)

5. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Halo vind ik beter maar Unreal Championship is zeker een heel gaaf spel, al mis ik een duidelijke multiplayer optie. Maar als je van instant actie houdt is UC zeker een spel om te hebben.

6. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game is egt heerlijk..!!! ston zelfs een xtje aan het eind van de maand 9e van de wereld ofzo!! was egt heel erg kick ja!! maarja.. toen kwam counterstrike om de hoek kijken... :eek: haha

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Staat deze goed? Moet in Xbox games algemeen or whatever.
    En word dit niet een beetje een opsomtread?
    * Gaat niet mierenbeuken *
    Oeps did it already.

Maar ik blijf ontopic:
    Is IDD cool. Maar unreal 2 is toch niet zo goed? Over live lijkt het me zeker wel stoer.
    L!VE zo tastbaar, maar niet voor mij. :cool: Marco borsato pack your'e backs.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    vind het echt geen vet spel, graphics en gameplay zijn wel goed, maar mis "iets"! iets wat er zoals eerder gezegd was, op de PC wel is. misschien heb je voor het spel gewoon muis en toetsenbord nodig:cool:

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mischien echte missies? Dit is een alleen een multyplayer spel. Als je geen (snel) Inet hebt dan heb je niet veel te doen in je eentje. Op ten duur gaat het vervelen.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heb live en snel i-net, het is gewoon neit vet!
    en zeker niet als je in een game komt met freaky-jappen die je meteen slayen!das WACK!

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn al genoeg threads over deze game, die je met de [search]zoekfunctie[/search] gemakkelijk had kunnen vinden. In de reeds bestaande threads over UC kan je je mening over deze game prima kwijt, een nieuwe thread hierover vind ik een beetje teveel van het goede...

closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina