Yo mensen ik heb vandaag ut gekregen en ik dacht ach leuk effe schieten en zo maar toen ik ging spelen ik was in gaming heaven echt super vet deze game maar nu wil ik jullie mening horen wat vinden jullie van deze game leuker dan halo xIII enz of uuuhhh.... zeg maar greets
mij lijkt ie wel vet. ik vond het op de pc ook altijd wel vet. moet je misschien ook deel 2 kopen al heb je zin om het vervolg te spelen.
Ik heb me erg goed met UC vermaakt(eigenlijk veel te weinig op live gespeeld ). De game is zeker goed op de xbox overgezet, maar ik mis op de Xbox eigenlijk een beetje de verslavingsfactor die de game op de pc wel heeft. Ik heb geen idee waardoor dat komt, misschien alleen een idee. maar de game haalt het natuurlijk nog lang niet bij het niveau van Halo
Halo vind ik beter maar Unreal Championship is zeker een heel gaaf spel, al mis ik een duidelijke multiplayer optie. Maar als je van instant actie houdt is UC zeker een spel om te hebben.
de game is egt heerlijk..!!! ston zelfs een xtje aan het eind van de maand 9e van de wereld ofzo!! was egt heel erg kick ja!! maarja.. toen kwam counterstrike om de hoek kijken... haha
Staat deze goed? Moet in Xbox games algemeen or whatever. En word dit niet een beetje een opsomtread? * Gaat niet mierenbeuken * Oeps did it already. Maar ik blijf ontopic: Is IDD cool. Maar unreal 2 is toch niet zo goed? Over live lijkt het me zeker wel stoer. L!VE zo tastbaar, maar niet voor mij. Marco borsato pack your'e backs.
vind het echt geen vet spel, graphics en gameplay zijn wel goed, maar mis "iets"! iets wat er zoals eerder gezegd was, op de PC wel is. misschien heb je voor het spel gewoon muis en toetsenbord nodig
Mischien echte missies? Dit is een alleen een multyplayer spel. Als je geen (snel) Inet hebt dan heb je niet veel te doen in je eentje. Op ten duur gaat het vervelen.
heb live en snel i-net, het is gewoon neit vet! en zeker niet als je in een game komt met freaky-jappen die je meteen slayen!das WACK!
Er zijn al genoeg threads over deze game, die je met de [search]zoekfunctie[/search] gemakkelijk had kunnen vinden. In de reeds bestaande threads over UC kan je je mening over deze game prima kwijt, een nieuwe thread hierover vind ik een beetje teveel van het goede... closed.