Nieuwe screens, nu is ook Liverpool en Real Madrid te zien, de spelers zijn wel te herkennen maar om nou te zeggen dat het indrukwekkend is, nee. Herken toch echt teveel van 2004, ben bang dat het enige echte vernieuwende aan 2005 toch Live zal zijn. Veel Xbox-gamers zullen hier wel blij mee zijn, maar ik hou het toch echt wel op PES. edit: Leuke rookpluimen trouwens, vooral op 4e screenshot
Geloof wel dat er een keer iets van een nieuwsbericht was dat ze wel onder de indruk waren van de Xbox Live functie en daar wel gebruik van wilden maken. Maar goed naar mijn weten is PES4 nog geeneens officieel aangekondigd voor de Xbox, dus laten we ons daar maar nog niet druk over maken! Fifa 2005 duurt toch nog wel ff dus tegen die tijd overweeg ik wel of ik wacht op PES of Fifa koop. Live functie van 2005 is eigenlijk het enige waar ik naar uitkijk bij de nieuwe versie, voor de rest verwacht ik eigenlijk (naast weer vernieuwde stats van alle spelers) niets nieuws.
ze zullen er weer geen echte weerseffecten (sneeuw, regen) instoppen zeker ? waarom op e3 niks over pro evolution op xbox (of ps2) ?
dit kan nog niet kloppen want de ploegen hebben nog geen nieuwe shirts en hopelijk in 2005 wel eens de nieuwe shirt van anderlecht
sorry hoor de gameplay van fifa mag wel leuk zijn maar echt de grafics sucken ben elke versie dik. het publiek is crap de engine is crap. etc echt een zuig game
de gameplay is wel goed daarom! maar komop die grafics kunnen echt 10 x beter! de meeste ea games hebben ook een beetje een slordige look
ik vind hem tegenvallen eigenlijk maar er moet natuurlijk nog wat aan gebeuren denk ik offtopic: ligt het aan mn pc of stokte die e3trailer heel erg????