Forza Motorsports 4 screen setup

Discussie in 'Algemeen' gestart door pjotr, 19 mei 2004.

1. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe dit werkt, in de trailer zie ik 3 xboxen, vraag mij af of je voor iedere xbox het spel nodig hebt, of dat je op de andere xboxen via systemlink content up/download waarna de andere xboxen de beelden kunnen weergeven.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Werkt via system link, waren 4 xboxen met 4 scermen alelen de 4e had ik niet opgenomen wist niet dat die er bij hoorde. Kunnen uiteindelijk 4 schermen. Voor, achter, rechts, links en een replay camera die tijdens dat jij rijd een replay beeld geeft, best vet, maarja beetje duur.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah duur. Ligt eraan. Ik wil zo nu en dan nog wel eens wat Xboxen bij elkaar zetten om te netwerken en wanneer je dan toch Forza gaat spelen kan je net zo goed ook eens die 3/4 tv's aan elkaar gebruiken :p Enige probleem wat je hebt is dat elke TV een ander formaat heeft en het wel raar zal staan ;). Maar inderdaad, het is niet iets dat je echt thuis permanent zal hebben staan. Wel leuk voor evenementen.

4. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een releasedatum bekend?

kobold: weet jij of in elke xbox het spel zat, of dat 1 spel voldoende is?

Ziet er inderdaad zeer cool uit, alleen misschien wat duur in aanschaf, heb al meerder xboxen echter nog niet 3 gelijke (LCD) schermen.

Een spel als Steel Battalion met meerdere schermen zou ook zeer cool zijn, vraag is of de meerdere schermen iets is wat 'eenvoudig' is in te bouwen of dat het uniek is per spel of dat het zo 'eenvoudig' is als xboxlive.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor System Link heb je altijd in élke Xbox het spel nodig.

6. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor multiplayer games via systemlink klopt dit inderdaad, ik vroeg mij echter af of dit ook in dit geval zo is, omdat dit een 'single' player game is met meerdere schermen.

Op de PC had ik een spel waarmee ik op een PC een zogenaamde netwerk installatie kon uitvoeren, deze PC had dan alleen de mogelijkheid om een spel te joinen. Op deze manier kon je met 1 origineel toch een multiplayer doen met meerdere PC's, alleen de PC met het origineel kon dan hosten.

Ik ben benieuwd hoe men bij Forza Motorsports de meerder schermen technisch geimplementeerd heeft.

7. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe begin ik een forum???

Ow, en Pjotr... Toch niet Pjotr van Leeuwenborgh eej?

8. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feroza, ik neem aan dat je 'New Thread' bedoeld, probeer de button 'New Thread' eens.

Ik ben niet Pjotr van Leeuwenborgh, Pjotr is mijn nickname, mijn echter naam is Peter

9. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kobold: Kan je mij vertellen met welk stuurtje gespeeld werd, ik herken het namelijk niet?

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nope, voor Forza heb je maar 1 spel nodig. Daarmee kun je die 3 extra Xboxen gebruiken. Anders ligt het natuurlijk wanneer je gewoon tegen elkaar gaat spelen via systemlink.

11. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Het is best leuk, maar het moet wel een HELE goeie sim worden om het waard te zijn, zo'n opstelling.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Madcatz stuurtje, geen force feedack, met logootjes van Forza erop geplakt voor de show.

Nope, voor Forza milti-screen heb je 1 forza per xbox nodig.

13. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan het nut van die mogelijkheid? ik zie mezelf al naar de winkel rennen! nog 3 xboxen kopen, 4 forza race games en 3 tv's.??

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt er freaks bij zitten he ;)
    Maar zoals al gezegd werd het kan leuk zijn bij een evenement zo'n opstelling.
    En als ik een rijke stinkerd was geweest, dan had ik het misschien wel gedaan, als het spel echt top is

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Op Lan-parties zullen er standaard genoeg Forza exemplaren, genoeg Xboxen en genoeg TVs aanwezig zijn om het een keer uit te proberen

Deel Deze Pagina