Battlefield en Delta Force Na deze E3 komt Delta Force cker op onze xbox . Nu EA betere banden heeft met microsoft komt battlefield ook, dus ook battlefield over live . Dit wordt echt vet, online multiplayer . Delta Force Battlefield
Battlefield meer voor de lol van ut online shooten en in voertuigen zitten, Delta Force, voor meer de skill die je kan krijgen als je ut langer speelt + het betere online wars sisteem.
ik zeg ook niet dat het ook door EA gemaakt wordt hoor, maar het wordt echt geweldig, waarneer staan ze trouwens gepland? Denken jullie dat een muis een must wordt voor de xbox met dit soort games?
Delta Force: Black Hawk Down was echt super verslavend op de PC, met 32 gasten in een grote stad zorgde echt voor uren speelplezier. Ik weet niet hoeveel er op LIVE tegelijk in een server kunnen, maar ik weet zeker dat dit een topper wordt online. Over Battlefield ben ik wat minder enthousiast, de sfeer vind ik niet zo cool als die van de WW2 versie ... k weet niet hoor ...
zijn deze 2 games eigenlijk alleen voor de xbox aangekondigt? En delta force was wel ok op de pc alleen de AI van de game was om te janken hopen dat ze dat verbeteren in de xboxversie..
^ zo'n spel speel je echt niet op de singleplayer, zeker niet als je LIVE hebt ... is gewoon TE verslavend ...