hoe test ik me pc ?? processort snelheid me videokaart etc. en een vraagje is de nvidia geforce FX 5700 256 ddr ram een goede kaart?
ik heb de kaart zelf niet, maar in de "wandelgangen" zal deze kaart niet negatief uitpakken hoor, ik denk dat je er cker een goede kaart aan heb ik heb overigens zelf een asus radeon 9600XT, die bevalt ook super, dat is alleen een 128 mb, maar dat is voorlopig genoeg suc6 verder
hoe kom ik aan die programma,s? dan heb ik ff een vraagje wat vinden jullie van deze pc: AMD athlon 64 3000+ 1024 DDR ram die geforce
Die kan je hier downloaden HTML: http://www.futuremark.com/ Dan heb ik wat vraagjes voor jouw: -Wil je deze spullen gaan kopen? -Wat is je totaalbudget? -Wat is je budget voor je videokaart?
De processor is wel goed en het geheugen ook, maar alleen de videokaart is wat minder. Verwacht niet dat je met die videokaart Far Cry goed kan spelen.
Dat dacht ik dus even wel he Ik heb em ook (die kaart) en ik kan em perfect spelen hoor, vind er alleen niet zoveel aan
ohh ok fijn om te weten vind het alleen wel beetje raar dat die 3000+ een kloksnelhied heeft van 1.8 ghz/2.0ghz en mijn 2700+ 2.16
maar die 3000+ is toch echt wel sneller dan die van jou. Die 3000+ kan meer handelingen verrichten per mhz dan die 2700+ , daarom kan die sneller zijn met minder ghz. (dit is mij verteld door andere xbw-members, hopelijk heb ik het goed begrepen)
Jongen, ik heb een 5700 ultra gehad, en daar liep Far Cry zelfs niet zonder te schokkken. Als je gewoon liep was er niks aan de hand, maar bij aktie heb echt wel last van slowdown hoor. Als ik dat met een 5700 ultra heb, die sneller is dan de eerder genoemde 5700, dan heeft die 5700 er nog meer last van. En nee, het licht niet aan de rest van mijn systeem, want daar is niks mis mee, namelijk P4 3.0 ghz Prescott (800hz fsb), met 1024 mb pc3200 dual channel geheugen. Heb er nu een 9800PRO in zitten en daar loopt Far Cry wel heel soepel op. Is dat inclusief monitor?
Dan zette hij alles op medium of low. Standaard zat er in mijn pc een GeForce FX 5700 en die heb ik toen overclockt naar een 5700 Ultra. En dan nog liep ie niet 100% soepel, vooral bij de aktie en flashlight veel slowdown. Hier een screen van far cry op de gewone 5700 nog: En hier met de Radeon 9800 PRO met alles op high en ultra high: Zie je het verschil?? Een spel zoals Far Cry komt pas tot zijn recht als je hem maximaal draait. Daarom kan Frankie12 voor 199 euro er beter een 9800 PRO instoppen.