ik heb eens een vraagje... ik heb altijd op OpenGL kunne spele en met de hoogste color quality..maar nu heb ik mijn pc geformateerd en steam opnieuw geinstalleerd maar krijg ik hem alleen maar in software mode gepeeld en op medium quality...wat kan ik doen? ben niet zo echt ne pc kenner ask dat er bij moet zegge grtzzz
drivers voor je videokaart downloaden/installeren voor nividia: www.nividia.com voor ati: www.ati.com (?)
nja en wat moet ik allemaal kiezen? zoalsk al zei...ben nie echt zo ne pc kenner :d...kem ne gforce 3 64 mb .....traag..Maja hij bolt op cs oor !!
ennuh...ff iet niet over cs...moe je die drivers dan ook gebruike om filmpjes te kunne zien...want kan die ook nie meer zien
nu heb ik het gevonden..maar hoe kan ik voor een bepaalde kaart specifiek drivers zoeken...want vind er gene vor de mijne
nee, voor die filmpjes heb je waarschijnlijk een codec nodig, je hebt een kazaa lite codec pack of iets en daar zit alles in, zo heb je er nog wel een paar, ik weet er ff geen maar andere vast wel. Voor die drivers : http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_56.72 (als je tenminste XP hebt) voor de codec (heb ik metteen ff opgezocht, heb toch nix anders te doen) dit is hem volgens mij: http://www.k-litecodecpack.com/
ik heb het niet over kazaa...mar ...pak bvb die filmkes van de e3 van 2004...kan ik ook niet afspelen..(heb hogste versie van mediaplayer oor)
nee, ik snap dat het niet over kazaa gaat, maar om die filmpjes af te spelen heb je een codec nodig, wat dat precies is weet ik ook niet maar alleen zo kan je deze filmpjes afspelen, de bekendste is divx maar je hebt er nog veel meer, en er is een kazaa lite codec pack dat alle codecs bevat die je nodig hebt, dit heeft dus nix met kazaa te maken, het heeft de naam kazaa omdat je anders ook bijna geen filmpjes kan bekijken die je met kazaa download, maar ook normale filmpjes die je van website's download hebben een codec nodig (en dat zijn dan dezelfde codec's) dus als je dat pack download ben je klaar
Is het trouwens wel verstandig om met zo'n videokaart alles op high te zetten bij CS. Lijkt me dan niet echt lekker lopen. Ik speel zelf soms CS en dan wel alles op standaart, met ander spel (Enemy Territory) speel ik alles zo'n beetje op low met 800*600, simpelweg omdat je dan betere prestaties hebt (lees: hogere fps).
ik heb een vraagje met cs het programma wally om zelf logos te maken. ik maak er een en zo maar hoe moet ik hem dan bij cs zetten waar moet ik het neerzetten.En waar moet ik hey bij condition zero neerzetten?? alvast bedankt