Rallisport Challenge 2 @ Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Digs NL, 19 mei 2004.

1. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ff op Live zitten spelen. Ik vin wel erg strak. Alleen die host van de game had collisions op ghost en dan zie je 'van de andere auto's alleen de omtrek :confused: Beetje jammer dat ze dat zo opgelost hebben. Had liever net als bij DTM2 dat je dan gewoon door de andere auto's heen rijd maar ze wel ziet. Van de andere kant zie je wel de baan altijd 100%.

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel spelers kunnen er in een game? En is er ook lag?

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    16 met collision off. 4 met collision on...

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wel erg groot verschil van 12 players!

5. jonneke

jonneke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen rally-fan. ik heb het eerste deel al en ik speel het ook niet zo vaak. in het tweede zijn er bepaalde auto's hetzelfde. dus waarom zou ik het tweede deel kopen!

6. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel een en nu deel 2 en ik speel hem op de een na moeilijkse stand. en dit spel vind ik echt veel te makkenlijk. beetje tegenvallen eerlijk gezegd

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    maar daar gaat deze Thread dus niet over of je het niks vind want dan post je toch niet!
    |:-

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is niet gedaan vanwege bandbreedte, rekenkracht of wat dan ook. Maar vanwege het feit dat wanneer je met z'n 16en in een race zit, er normaal veel gebeukt wordt wat het spel aardig kan verzieken. Met 4en kun je gewoon duidelijk met elkaar afspreken dat er niet gebeukt wordt. En weet je ook meteen wie de boosdoener is.
    Dat gebeuk veroorzaakte ook al een hoop frustratie in Project Gotham Racing 2. Van de ene kan dus goed, van de andere kant wel jammer.

9. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    We weten het wel dat de single player makkelijk is maar
    het live gebeuren vind ik echt super.
    De auto's klinken is een keer niet als stofzuigers maar als echte wagens.
    De snelheid is echt heerlijk en de grpahics zijn om te smullen.
    MOet ik nog meer vertellen.....??

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Ja, je moet nog vertellen dat die amerikanen ERG snel zijn. Verder is het ECHT nodig om alles the unlocken in de off-line mode. Want als je gaat rijden op een baan die je nog niet hebt, krijg je geen punten (op je live ranking).
    Dus ik ga vandaag weer verder met de pro carreer. en ik hoop vanavond te beginnen aan de championship. Pas dan ga ik weer op live, want daar rijden ze veel crossover en rallycross op banen die je nog niet hebt als je nog niet off-line hebt gespeeld

Verder is het wel leuk dat je niet MOET winnen om te iets te unlocken. meedoen is soms genoeg.

Verder MEGA VET spel

Grtz
    Frankx

11. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen hebben best al snelle bakken. Ik was gister wat aan het racen en der waren van die gasten die al met die XsaraT4 reden. En die waren een stuk sneller als ik met men SKODA. Heb nog niet met 4 man geraced, alleen meer en dan heb je geen collision. Hoop dat dat hetzelfde gevoel geeft als met zen vieren offline, want dat was bij 1 zo vet he.

12. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou straks met vooral NL-ers rijden. Is stuk leuker dan met Amerikanen.

13. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten NL'ers. Maar er was gister en vandaag nog niemand online in mijn lijst. En ik kom dus ook echt alleen amerikanen tegen. Dus rij je continu laatste met je cordoba.
    Ik vind met vier wel leuker als met zoveel. Net met vier man crossover zitten doen. w00t echt vet.

14. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    JAwel jullie 2 staan als het goed is in mijn friendslist.
    Dus als je me ziet of ik jullie dan stuur je maar een invite.

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Jij staat inderdaad in mijn lijst Milo NL. Ik heb helaas de game nog niet.
    Zodra ik 'm heb join ik je game dus. :)

16. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij bent volgens mij ook een van de eerste Milo. Ik heb jou en Securer(NL) als enige online gezien in de game. Maar DiabloChief007 jou stuur ik wel een request, heb jou er dacht ik niet in.

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net voor het eerst gespeeld maar online bak ik er nog helemaal niets van. Ik speel niet zo veel racegames dus echt meekomen kan ik nog niet maar ach...tis wel fun en misschien komt dat nog wel door vaker te spelen dus mensen mogen me toevoegen. Zag al wel een aantal topspinners uit mijn friendslist online dus dat is wel geinig.
    Ik moet de controls voor het racen nog goed onder de knie krijgen. Heeft iemand hier wat tips voor?

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  18. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was daarnet even met de sp aan de ganag vandaar dat ik je gecancelled had.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat een game!
    ik zat net met een amerikaan in de modder en we gingen tegelijk over de finish!!!

wat een super heerlijk gevoel is dat zeg.....

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb bij xsn sports een toernooi getart voor nederlanders (trefwoord nederlanders)
    maandag eerste race! wie doet er mee!

Deel Deze Pagina